تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

هتل ترنج کیش

اولین هتل دریایی خاورمیانه در تاریخ 22 بهمن 1394 و با نام هتل ترنج کیش افتتاح شده است و اکنون آماده ارائه خدمات اقامتی به مسافران گرامی است. هتل ترنج روی آب ساخته شده است. این هتل پنج ستاره در نوع خود بینظیر بوده و شامل دو مجموعه هتل یکی در خشکی و دیگری روی دریا بصورت ویلاهای بهم پیوسته است. این هتل پنج ستاره دارای اتاق ‎هایی با کف شیشه‎ای است! والیبال ساحلی، سالن بدنسازی، اتاق نگهداری کودک و سالن اسپا بخشی از امکانات هتل است.


هتل ترنج کیش تابحال 600 بار از این سایت رزرو شده و مشتریان ما آخرین بار اتاق دوتخته رو به غروب هتل ترنج کیش را در روز یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶بمدت 3 شب رزرو کرده اند. شما هم می توانید همین الان رزرو کنید! بهترین قیمت، ارزانترین قیمت رزرو هتل


رزرو هتل ترنج کیش با تخفیف ویژه و پایین تر از قیمت اصلی هتل از این سایت امکان پذیر است. برای رزرو آنلاین با انتخاب تاریخ و مدت اقامت بر روی کلید درخواست رزرو آنلاین کلیک کنید. بهترین نرخ و راحت ترین راه رزرو هتل ...


 



 ساعت تحویل اتاق: 14:00


 ساعت تخلیه اتاق: 12:00


 تعداد اتاق ها: 130 عدد


 فاصله تا مرکز شهر: 5 دقیقه


 فاصله تا فرودگاه: 15 دقیقه


 آدرس هتل: جزیره کیش - میدان جاسک - ابتدای جاده جهان - مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج


 شماره تلفن رزرو هتل ترنج کیش: 25917070 - 021 ( برای رزرو تلفنی تماس بگیرید )


خدمات هتل ترنج کیش

خدمات رایگان هتل شامل صبحانه بوفه، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی VIP و اینترنت است. والیبال ساحلی، سالن بدنسازی، اتاق نگهداری کودک و سالن اسپا بخشی از امکانات هتل است.


مجموعه رستوران های هتل ترنج شامل رستوران خورشید، رستوران تاج جهت صبحانه بوفه و عصرانه، کافه گلف (کافی شاپ و غذاهای فرنگی)، رستوران ساحلی جهت ناهار و شام بوفه، کافی شاپ ساحلی با ارائه انواع دمنوش، آبمیوه و پیتزا، لمکده ساحلی با ارائه انواع قلیان و چای است.


مجموعه گردشگری و هتل 5 ستاره دریایی ترنج در شمال غربی کیش در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی واقع گردیده است. این مجموعه در دو فاز تعریف شده است فاز اول هتل بر روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی ( در حال احداث ) و همچنین رستوران ساحلی ، کافی شاپ ،  فست فود ساحلی ، رستوران بزرگ خورشید بر روی آب با کف شیشه ای ، کافی شاپ ، رستوران فرنگی بر روی دریا ، رستوران تاج ترنج بر روی آب با دید بسیار عالی از غروب و آبهای آزاد خلیج فارس ، سالن اسپا – ماساژ با کف شیشه ای ، سالن جیم ( ورزش ) کف شیشه ای ، خانه بازی کودک ، مزون ، سالن بیلیارد و … می باشد.


سوئیتهای این هتل ( 100 عدد ) همگی بر روی دریا احداث گردیده و دارای کف شیشه ای ( که میهمان می تواند از داخل اتاق کف دریا را ببیند ) و بالکن اختصاصی است. این سوئیتها با اسکله چوبی ( حدود 1 کیلومتری ) به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر روی خلیج فارس حک نموده است . واحد ها 40 متری ، 60 متری و 120 متری به ترتیب سوئیت فلت، یک خوابه رویال و VIP   2 خوابه می باشد. برای رفاه حال میهمانان از ماشینهای گلف برای حمل و نقل استفاده می گردد و برای جابه جایی ملزومات روزمره مورد نیاز اتاق ها نیز از ماشینهای ترولی گلف استفاده می گردد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.