تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

هتل مارینا کیش

هتل 5 ستاره لوکس مارینا پارک در جزیره زیبای کیش و در کنار برج های دوقلو قرار دارد. این هتل بزرگترین فضای سبز را در جزیره به خود اختصاص داده است. شما می توانید از اتاق خود خارج شده و ساعت ها در فضای دلنشین هتل قدم بزنید، از دریاچه های پارک هتل لذت ببرید و تا دریا قدم بزنید و به مارینای هتل برسید. همانجایی که اسکله تفریحی اختصاصی هتل قرار دارد. شاید هم بخواهید دور تا دور هتل را دوچرخه سواری کنید که امکان آن نیز برای شما مهیاست! استخر، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی هتل از دیگر امکانات هتل مارینا پارک کیش است که می تواند به آرامش و رفع خستگی شما کمک نماید. ماساژورهای تایلندی هم در هتل مستقر هستند تا در صورت تمایل شما، از بین مدل های مختلف ماساژ تایلندی، لحظات آرامش بخشی را برای شما فراهم کنند.

اگر اهل غواصی یا جت اسکی یا ورزش های دریایی باشید، کافیست چند قدم پیاده روی کنید و از این امکانات بهره مند شوید! اتومبیل های روز دنیا از دیگر امکانات هتل مارینا پارک در بخش رنت کار است که می توانید با اجاره یکی از این اتومبیل ها، در جاده های زیبای اطراف جزیره کیش رانندگی کنید ... در هر صورت ما به شما سفر به مارینا پارک هتل را پیشنهاد می کنیم.

مارینا پارک هتل کیش واقع در بهترین نقطه جزیره کیش، تنها مارینا پارک ایران است! این هتل در فضایی 10 هکتاری با فضای سبز و پوشش گیاهی متنوع همراه با آبشارها و آب نماهای بی نظیر، یکی از بهترین هتل های ایران برای اقامتی دلنشین است.

هتل مارینا پارک کیش تابحال 924 بار از این سایت رزرو شده و مشتریان ما آخرین بار دو تخته رو به پارک هتل مارینا پارک کیش را دیروز بمدت 3 شب رزرو کرده اند. شما هم می توانید همین الان رزرو کنید! بهترین قیمت، ارزانترین قیمت رزرو هتل

رزرو هتل مارینا پارک کیش با تخفیف ویژه و پایین تر از قیمت اصلی هتل از این سایت امکان پذیر است. برای رزرو آنلاین با انتخاب تاریخ و مدت اقامت بر روی کلید درخواست رزرو آنلاین کلیک کنید. بهترین نرخ و راحت ترین راه رزرو هتل ...

 


 ساعت تحویل اتاق: 14:00

 ساعت تخلیه اتاق: 12:00

 تعداد اتاق ها: 160 عدد

 فاصله تا مرکز شهر: 5 دقیقه

 فاصله تا فرودگاه: 15 دقیقه

 آدرس هتل: جزیره کیش - بلوار مرجان - جنب برج های دوقلو - مارینا پارک

خدمات هتل مارینا پارک کیش
هتل مارینا پارک کیش دارای استخر های آب شیرین متعدد، ساحل ماسه ای، مارینای تفریحی اختصاصی، پارک بازی، سالن ماساژ تایلندی، اسکله اختصاصی با قایق، مرکز غواصی، دوچرخه سواری، رستوران اختصاصی بام مارینا و ... می باشد. قابل ذکر است این هتل دارای بیش از 750 متر نوار ساحلی اختصاصی است ...

امکانات داخل اتاق شامل یخچال به همراه مینی بار، چای ساز به همراه چای ،سشوار در حمام، تلفن ، تهویه مطبوع، امکان دسترسی به اینترنت ، شبکه تلویزیونی ماهواره ای، صندوق امانات اختصاصی،میز کار،مبل،چراغ مطالعه،بالکن و ... می باشد.

امکانات رایگان مارینا پارک هتل شامل صبحانه، ناهار، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، اینترنت در اتاق، اینترنت در لابی و ... می باشد. 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.