تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

جاذبه های گردشگری آنتالیا

شهربلک آنتالیا :

این ساحل مجلل و زمین گلف از کوه های تاروس تا ساحل زیبای بلک و در 36 کیلومتری غرب آنتالیا واقع است.در این منطقه به دلیل وجود جنگل های کاج وساحل ماسه ای صنعت توریسم رواج زیادی دارد . این شهر دیدنی فاصله کمی با مکان های تاریخی همچون آسپندوس و پرگه دارد..هتل های متعدد 4و5 ستاره و زمین های گلف بسیاری در این منطقه وجود دارد.آموزش تنیس در مدرسه بین المللی تنیس ،تماشای بیش از 100 گونه پرنده در نزدیکی آبشار کورسونافلذت بردن از ورزش های آبی جزئی از جذابیت های این منطقه هستند.می توانید برای گشت زدن در اطراف ساحل ،ماشین یا دوچرخه کرایه کنید .

 

_بلک.jpg



بلک در ساحل آک دنیز و در 
۳۰ کیلومتری شهر آنتالیا واقع شده است.در ساحل ۱۷ کیلومتری بلک هتل های وتاسیسات مدرن فراوانی از سال ۱۹۹۰ تا به امروز احداث گردیده اند.فاصله بلک از پارک ملی کورشونلو ۲۰کیلومتر می باشد.جمعیت بلک ۹٫۷۸۱ نفر می باشد.راه رسیدن به منطقه بلک بسیار آسان و بهترین راه آن از شهر آنتالیا می باشد.امروزه در منطقه بلک ۴۷ هتل ومرکز گردشگری وگلف ۵ ستاره وجود دارد. تعدد تختهای منطقه بلک در مجموع بالغ بر ۴۵٫۰۰۰ تخت می باشد. ۱۰ عدد زمین گلف با تمامی امکانات در عالی ترین سطح ممکن در منطقه بلک وجود دارد. ۲ زمین گلف در بهترین سطح ممکن نیز در حال سرمایه گزاری و ساخت می باشند.بعد از اتمام این دو مرکز تعداد تختهای منطقه بلک به ۴۷٫۵۰۰ تخت خواهد رسید.در بلک۵۰ زمین فوتبال، ۲۰۰ زمین تنیس آماده ارائه خدمت به ورزشکاران آماتور و سطح حرفه ای می باشد.در آنجا سالنهای کنفرانس زیادی باتمامی امکانات لازم برای برگزاری انواع جلسات و گردهمائی ها وهر نوع جشن و عروسی محیا می باشد.مسئولین منطقه بلک به توریسم زیبائی و سلامتی نیز اهمیت فراوانی قائل شده اند و نتیجه این تفکر جذب سرمایه گذاران این نوع توریسم با احداث زیرساختهای توریسم سلامتی و زیبائی در منطقه بلک این نقطه از ترکیه را بهترین مکان برای توریسم زیبائی و سلامتی مبدل ساخته اند.بلک تنها منطقه توریستی آنتالیا نمی باشد در عین حال جاذبه های فراوان طبیعی این منطقه از آنتالیا زبانزد خاص و عام می باشد.در بلک ۵۷۴ گونه گیاهی تاکنون شناسائی شده است.۲۹ گونه گیاهی موجود در بلک آنتالیاتنها در ترکیه و ۱ گونه گیاهی در دنیا فقط در بلک یافت می شود. تور آنتالیا فرصت خوبی است تا شما از این شهر ساحلی زیبا دیدن فرمائید.

 

1.jpg

 

غار کارائین : 

یکی دیگر از مناطق دیدنی آنتالیا غار کارائین است که در فاصله 30 کیلومتری شهر آنتالیا و شرق کوه چان قرار دارد. از خصوصیات در خور توجه این مکان تعلق آن به دوران پارینه سنگی است. این غار از جمله قدیمیترین مکانهای سکونت انسانها در کشور ترکیه می باشد.این مکان دارای یک ورودی مجزا است که با نور خورشید روشن می شود و در ادامه به 3 تالار بهم پیوسته منتهی میگردد. در داخل غار، یک موزه کوچک در کنار درب ورودی این غار قرار دارد که برخی از آثار باستانی که قدمت آنها به 160 هزار سال قبل از میلاد مسیح می رسد را به نمایش می گذارد . برای دیدن از این غار تاریخی با تور آنتالیا همراه شوید .

_کارائین.jpg

غار داملاتاش :

غار داملاتاش مکان مناسبی است برای گردشگران که در آن علاوه بر دیدن مناظر خارق العاده طبیعی امکان دیدن  سنگهائی تغییر شکل  یافته نیز وجود دارد. در این غار دیوارهای سنگی که  به طرز خارق العاده ای در طول زمان تغییر شکل داده تصاویر بسیار زیبایی را خلق کرده اند.در همین محدوده موزه باستان شناسی و قوم نگاری نیز وجود دارد که بازدید از آنها نیز خالی از لطف نمی باشد. (این موزه همه روزه بجز روزهای دوشنبه جهت بازدید گردشگران باز می باشد). از مکانهای دیدنی دیگر این منطقه 3 غار دریائی بنام های فسفرلوماعارا  به معنای غار فسفری با ترکیبات سنگی درخشان و شب تابی که در خود جای داده استوکیزلارماعاراسی غار دخترها که در گذشته محل نگهداری اسرای زن توسط دزدان دریائی به شمار می آمده است و  عاشیک لا ر ماعاراسی می باشد که دسترسی به این 3 غار با قایق امکان پذیر خواهد بود . برای دیدن از این مکان تاریخی با تور آنتالیا همراه شوید .

 

_2.jpg


بلدیبی آنتالیا :

منطقه بلدیبی آنتالیا در 38 کیلومتری آنتالیا و 15 کیلومتری شهر کمر قرار گرفته است . این منطقه یکی از زیباترین مناطق آنتالیا به شمار می رود ، جاذبه تفریحی این منطقه باعث شده تا همه ساله عده بسیاری از گردشگران آنتالیا از این منطقه دیدن کنند . این منطقه کوهستانی  پوشیده شده از طبیعت سر سبز و و درخت های نانج و کاج می باشد و دارای آب و هوای بسیار مطبوعی است. این منطقه مکان بسیار مناسبی برای پیاده روی و دوچرخه سواری می باشد . از علاقه مندان به طبیعت دعوت می کنم که در تورآنتالیا از این منطقه دیدن فرمایند .

 

_آنتالیا.jpg

_آنتالیا_2.jpg

پارک کارالیولو آنتالیا :

 این پارک جزو بزرگترین پارک های آنتالیا می باشد و در قسمت جنوبی شهر قرار گرفته است. اطراف این پارک را مناطق دیدنی آنتالیا مانند تئاتر شهر و قلعه باستانی هیدرلیک قرار گرفته است . پارک کارالیولو آنتالیا مشرف به بندر روم و خلیج آنتالیا می باشد . این پارک یکی از زیباترین پارک های آنتالیا می باشد و همه ساله بسیاری از مسافران تور آنتالیا از این پارک دیدن می کنند . از دیگر جاذبه زهای این پارک مجسمه ها و پیکر های سنگی ای می باشد که زیبایی خاصی به این پارک بخشیده است .

.JPG

 

.jpg

مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا خرداد 96 

  تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا تیر 96  

تور آنتالیا مرداد 96   

تور آنتالیا شهریور 96  

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.