تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

هتل های 4 ستاره مشهد

هتل 4 ستاره الغدیر مشهد:

هتل الغدیر مشهد در چهارراه شهدا مشهد و در فاصله 5 دقیقه ای از حرم مطهر واقع شده است. این هتل در مجموع از 289 اتاق تشکیل شده است. این هتل مجهز به اینترنت وایرلس رایگان می باشد. در لابی این هتل یک دستگاه خودپرداز قرار دارد. هتل با فرودگاه مشهد 30 دقیقه و با ایستگاه راه آهن 20 دقیقه فاصله دارد.هتل الغدیر مشهد با خدمات خود خاطرات خوشی را برای میهمانان تور مشهد بجا می گذارد.

_الغدیر_مشهد.jpg

_الغدیر_مشهد_3.jpg

امکانات هتل الغدیر مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، اینترنت در واحد و لابی، نمازخانه، گیم نت، خدمات خانه داری، کافی شاپ، صندوق امانات، سرویس حرم، پارکینگ اختصاصی، جکوزی،تاکسی سرویس، پارک کودکان، گشت درون شهری و برون شهری، بیلیارد،سونا، سالن کنفرانس، سالن ورزشی، استخر، فروشگاه و...

_الغدیر_مشهد_1.jpg

_الغدیر_مشهد_2.jpg

 

هتل ایران مشهد:

هتل ایران مشهد هتل 4 ستاره تاپ میباشد دارای مکانی بسیار دنج و آرام میباشد .این هتل در سال 1388 بازسازی شده است. هتل در مجموع 132 باب اتاق و 32 باب آپارتمان دو خوابه دارد. اینهتل در فاصله تنها 5 دقیقه ای به صورت پیاده تا حرم مطهر رضوی قرار گرفته است. همچنین فرودگاه مشهد20 دقیقه با هتل فاصله دارد. اینترنت رایگان یکی از امکانات این هتل می باشد.

_ایران_مشهد.JPG

_ایران_مشهد6.jpg

امکانات هتل ایران مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، آسانسور، کافی شاپ،  فروشگاه، نمازخانه، صندوق امانات، لاندری، روم سرویس، تاکسی سرویس، کافی نت،نمازخانه، اعلام حریق و...

_ایران_مشهد_4.jpg

Iran5.JPG 

هتل جواد (ع) مشهد :

هتل جواد (ع) مشهد در سال 1389  در خیابان امام رضا احداث شده و به عنوان نزدیکترین هتل چهار ستاره تاپ به حرم امام رضا (ع) می باشد.این هتل  میزبانی زائران حرم رضوی را برای خود افتخاری می دانددر این هتل اقامت کودکان زیر سه سال رایگان، کودکان سه تا پنج سال نیم بها و برای کودکان بالای پنج سال هزینه یک نفر بزرگسال محاسبه می گردد.هتل جواد مشهد  و همواره تلاش دارد با بهترین خدمات و امکانات پذیرای مسافران تور مشهد باشد.

_جواد_مشهد.jpg

_جواد_مشهد3.jpg

امکانات هتل جواد (ع) مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، غرفه، آسانسور، صندوق امانات، لابی، کافی شاپ، اینترنت در لابی و واحد، لاندری، خشکشویی، اتاق بار و چمدان، کرایه اتومبیل با راننده، خدمات بیدار باش، فکس و کپی و...

_جواد_مشهد_1.jpg

Javad3.JPG

هتل زمرد مشهد

_زمرد.jpg

_زمرد_4.jpg

هتل 4 ستاره زمرد مشهد واقع در بهترین نقطه نزدیک به حرم مطهر رضوی است . هتل زمرد مشهد ، در کنار گنبد طلایی حرم مطهر خودنمایی می کند که با طراحی منحصر به فرد و با فاصله زمانی چند دقیقه ای اش از حرم مطهر شرایط بسیار مناسبی را برای میهمانان عزیزش فراهم آورده است.مراکز خرید مشهد در فاصله 8 دقیقه ای از این هتل قرار دارد. در این هتل 3 آسانسور وجود دارد. این هتل 6 طبقه می باشد.

_زمرد1.jpg

_زمرد4.jpg

_زمرد5.jpg

امکانات هتل زمرد مشهد:

لابی بسیار زیبا و دلنشین ، کافی شاپ ، و سالن کنفرانس جهت دوره های آموزشی، جلسات مدیریتی و مذاکرات تجاری و حقوقی و بین المللی ، رستوران : تنوع و کیفیت طبخ فوق العاده غذاهای ایرانی و فرنگی متناسب باذائقه متنوع در این فضای با شکوه خاطره های فراموش نشدنی را برای مسافران تور مشهد به همراه خواهد داشت.

هتل 4 ستاره فانوس دریا مشهد:

هتل 4 ستاره فانوس دریا مشهد درخیابان امام رضا (ع) و در جوار حرم مطهر رضوی و مراکز خرید احداث شده است. این هتل 10 طبقه در مجموع 105 اتاق دارد. رستوران این هتل ظرفیت 250 نفر را دارد و انواع غذاها را برای میهمانان تور مشهد سرو می کند. فاصله این هتل با فرودگاه و ایستگاه راه آهن 20 دقیقه می باشد.برای رزرو تور مشهد با آژانس سالی گشت تماس بگیرید.

_فانوس_دریا1.jpg

امکانات هتل فانوس دریا مشهد برای میهمانان تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، پارکینگ، سونا، صرافی، لباسشویی، جکوزی، تاکسی سرویس، آسانسور، ایر کاندشن،خشکشویی، سالن بدنسازی، ماهواره، مرکز خرید، صندوق امانات، اینترنت و... 

_فانوس_دریا2.jpg


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.