تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

هتل های 3 ستاره مشهد

هتل ستاره شرق مشهد

 

هتل ستاره شرق در شمار هتل های تک ستاره محسوب می شود و در سال 1387 در خیابان امام رضا31 افتتاح شده است.از هتل تا حرم 20 دقیقه، تا فرودگاه 30 دقیقه و تا راه آهن 20 دقیقه فاصله دارد.این هتل تک ستاره دارای خدماتی نظیر سیستم اعلام و اطفاء حریق، صندوق امانات و اتاق چمدان با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده خدمت رسانی به شما زائران تور مشهد می باشند.هتل دارای سرویس رایگان به حرم مطهر دارد.مسافرانی تور مشهد که به دنبال هتلی به قیمت مناسب هستند هتل ستاره شرق مشهد گزینه مناسبی است.

هتل ایرانا مشهد

HOTEL-IRANA-MASHHAD.jpg

هتل ایرانا مشهد در شمار هتل های 3 ستاره محسوب می شود.این هتل در خیابان امام رضا 48 قرار دارد و تا حرم 10 دقیقه فاصله دارد.از  هتل تا ایستگاه راه آهن 15 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی مشهد 10 دقیقه با ماشین فاصله دارد.این هتل شامل 20 اتاق است که دارای امکاناتی نظیر اینترنت ، تلویزیون و ماهواره ، تخت راحتی ، میز آرایش ، حمام و لوازم بهداشتی ، مینی یخچال و... می باشد.

HOTEL-IRANA-MASHHAD1.jpg

امکانات هتل ایرانا مشهد

پذیرش 24 ساعته، اینترنت، رستوران و کافی شاپ، پارکینگ، تاکسی سرویس، سالن ورزشی، گشت درون شهری و... مسافران تور مشهد که به دنبال هتل با قیمت ارزان هستند این هتل گزینه مناسبی است.

HOTEL-IRANA-MASHHAD2.jpg

 

هتل آریا مشهد

arya.jpg

هتل آریا مشهد 2 ستاره در خیابان امام رضا مشهد قرار دارد از هتل تا حرم 15 دقیقه و تا فرودگاه 20 دقیقه فاصله دارد.هتل آریا با امکاناتی نظیر کافی‌شاپ، اتاق چمدان، سیستم تهویه‌ مطبوع و سیستم اعلام حریق و کافی‌نت و کارکنان مجرب و آموزش دیده افتخار میزبانی از مهمانان  گرانقدر امام رضا (علیه السلام) را دارد. هتل آریا یکی از مناسب ترین هتل‌های شهر مشهد محسوب می شود که مسافران تور مشهد می توانند اقامت خوبی را داشته باشند.

امکانات هتل آریا مشهد:

 رستوران، پذیرش 24 ساعته، لابی، پارکینگ اختصاصی، ماهواره، صندوق امانات اختصاصی، اینترنت در لابی، کافی شاپ، فولبرد، گشت درون شهری و برون شهری، خدامات خانه داری، ترانسفر رایگان فرودگاه و... می باشد.

arya2.jpg

 

 arya1.jpg

 

هتل اسپینو مشهد

 

espino-mashhad-hotel2.jpg

هتل اسپینو 3 ستاره در سال 1393 در مشهد افتتاح شده است.این مجتمع از 8 طبقه و 37 واحد تشکیل شده است.این هتل دارای اتاق های 2 تخته و 3 تخته نیز می باشد ور در تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، حمام و .. نیز می باشد و مسافران تور مشهد در این هتل احساس آزرامش می کنند.این هتل دارای دسترسی آسان به مراکز خرید و بازارها، رستوران، اینترنت، لابی، کافی شاپ و ... نیز می باشد.

 

espino-mashhad-hotel.jpg

espino-mashhad-hotel3.jpg

espino-mashhad-hotel4.jpg

espino-mashhad-hotel1.jpg

فاصله تابازار رضا مشهد:4 دقیقه با ماشین

فاصله تاحرم امام رضا علیه السلام : 6 دقیقه با ماشین

فاصله تاایستگاه راه آهن شهر مشهد : 9 دقیقه با ماشین

فاصله تاپایانه مسافربری مشهد : 10 دقیقه با ماشین

هتل گل ها مشهد

هتل ها گل ها مشهد در شمار هتل های آپارتمان مشهد قرار دارد که این آپارتمان دارای 10 واحد آپارتمان 70 متری 2 خوابه است که هر واحد آن دارای خدماتی نظیر 4 تخت خواب و 2 کاناپه تخت شو، مبلمان ، سیستم اعلام نشت گاز و اطفاء حریق و کولر می باشد.از هتل گلها تا فرودگاه 20 دقیقه  و 15 دقیقه تا حرم مطهر رضوی با ماشین فاصله دارد.زائران تور مشهد به دنبال هتلی با قیمت مناسب هستند می توانند این هتل را انتخاب کنند.

خدمات هتل گلها مشهد:

 رستوران،لابی، نمازخانه، پارکینگ اختصاصی هتل، آسانسور،اینترنت در لابی و...اشاره کرد که میهمانان تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.