تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

هتل های 5 ستاره آنتالیا

هتل آستریا الیتا آنتالیا

هتل آستریا الیتا آنتالیا در سال 2004 در منطقه سیده آنتالیا افتتاح شده است.که یکی از تفرجگاه های مجلل و شیک سیده آنتالیا محسوب می شود. برخورداری آب و هوایی مطبوع ، باغ ، ساحل اختصاصی ، معماری سازگار با محیط زیست ، بهره مندی از طبیعت زیبا و بکر ، امکاناتی ویژه و خدماتی نوین سبب شده تا این هتل ۵ ستاره مورد توجه مسافران تور آنتالیا قرار گیرد. به لحاظ موقعیت مکانی و جغرافیایی نیز باید گفت که هتل آستریا آنتالیا  ۱۵ کیلومتر تا شهر ماناوگات و ۸۱ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد.و با داشتن کارکنان ورزیده آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشند.

 امکانات هتل آستریا الیتا آنتالیا:

از جمله امکانات ورزشی مهیج و خدمات رفاهی منحصر به فرد هتل آستریا الیتا می توان به : ماساژ ، سالن بدنسازی مجهز ، استخرهایی متعدد روباز و سرپوشیده برای کودکان و بزرگسالان ، سرسره های آبی ،  ورزش های آبی موتوری ، امکانات ساحلی برای شنا و حمام آفتاب ، بیلیارد ، پرتاب دارت ، پینگ پنگ ، زمین تنیس ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، برنامه های سرگرم کننده برای تفریح کودکان ، خدمات شستشوی لباس ، فروشگاه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، خدمات پزشکی ، سینما ، رادیو ، دیسکو ، کافی نت ، اتاق بازی  ، پلاژ اختصاصی و . . . اشاره نمود . 

هتل آستریا الیتا آنتالیا خدمات منحصربه فردی را به میهمانان تور آنتالیا ارائه می دهد که شما میهمانان عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.


هتل باروت آروم آنتالیا

 هتل ۵ ستاره باروت آروم آنتالیا اقامتگاهی مجهز است که در منطقه ساحلی سیده و شهر آنتالیا قرار دارد . بهره مندی از آب و هوای لطیف ، طبیعتی منحصر به فرد و پلاژ و ساحل ماسه ای اختصاصی از ویژگی های ممتاز این هتل مجلل است . سرویس دهی سریع و خدمات با کیفیت در کنار همکاری پرسنل کار آمد ، باعث شده تا گردشگران تور آنتالیا احساس راحتی و رضایت نمایند . استخرهایی که برای تمام گروه های سنی مناسب بوده و بسیاری برنامه های شاد و سرگرم کننده دیگر در کنار بهترین خدمات دلیلی برای برتری این هتل ۵ ستاره می باشد.از این هتل تا فرودگاه 65 کیلومتر و تامرکز سیده 3 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات اتاق ها

تمامی اتاق ها دارای دکوراسیونی لوکس و چیدمان و طراحی اتاقها منحصر به فرد و از رنگهای شاد و گرم استفاده شده است.اتاقها دارای بالکن اختصاصی می باشد که مشرف به دریا است.امکانات تمامی اتاقها قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره و کانال موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات و کلید الکترونیکی ، می باشد .

امکانات هتل باروت آروم آنتالیا :

قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره و کانال موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات و کلید الکترونیکی ، می باشد .


هتل توران پرنس ورلد آنتالیا

هتل توران پرنس ورلد آنتالیا ( 5 ستاره) یکی از هتل های ساحلی منطقه زیبا و خوش آب و هوای سیده است که توسط طبیعتی بکر و سر سبز احاطه گردیده و از پلاژ و ساحل ماسه ای اختصاصی برخوردار می باشد . هتل توران پرنس آنتالیا با در اختیار داشتن بسیاری امکانات تفریحی و رفاهی به اقامتگاهی منحصر به فرد تبدیل شده و مورد توجه گردشگران تور آنتالیا قرار دارد .موقعیت قرار گیری هتل به نحوی است که تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۷۵ کیلومتر و تا مرکز آنتالیا ۵۵ کیلومتر فاصله دارد .اتاقهای هتل توران در مجموع ۵۹۲۲ اتاق استاندارد و سوئیت مدرن است که اقامتی به مفرح و آرامش بخش را برای گردشگران تور آنتالیا فراهم کرده و دارای طراحی و چیدمان مدرن و فضایی رویایی می باشد . چیدمان و رنگ هایی که در این اتاق های مجلل به کار رفته است محیط آن را مطبوع و دلنشین کرده و خستگی فعالیت روزانه را از تن گردشگران تور آنتالیا هتل دور می کند.

امکانات هتل توران پرنس ورلد آنتالیا:

زمین تنیس ، مینی گلف ، میز بیلیارد ، پینگ پنگ ، اسکواش ، باشگاه ورزشی پیشرفته ، استخرهای سرپوشیده و روباز ، استخر کودک ، ورزش های آبی ، پارک و سرسره های آبی متعدد ، ماساژ درمانی و اسپا ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی ، پذیرش و تحویل ۲۴ ساعته ، صرافی ، آسانسور ، سالن زیبایی ، سرویس نگه داری از کودک ، پرستار کودک ، پزشک و خدمات درمانی ، اتاق بازی ، زمین بازی ،  شهر بازی ، سالن کنفرانس ، بار ، دیسکو ، کافه ، دسترسی به اینترنت پر سرعت ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، فروشگاه ، رستوران های مجهز ، بوفه مجلل صبحانه ، محوطه حمام آفتاب با تجهیزات کامل ، پلاژ اختصاصی و . . . اشاره نمود. گردشگران با انتخاب این هتل توران پرنس ورلد آنتالیا سفر خوب و خوشی را سپری می کنند.


 هتل کریستال آدمیرال آنتالیا

 هتل کریستال آدمیرال در منطقه سیده آنتالیا قرار دارد.این هتل 5 ستاره در امتداد دریای مدیترانه قرار دارد و با ساحل فقط 50 متر فاصله دارد و از لحاظ جغرافیایی ۱۲ کیلومتر تا مراکز خرید سیده ، ۸۰ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا و ۸۵ کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد. این هتل با برخورداری آب و هوایی مطبوع ، پلاژ و ساحل اختصاصی ، بهره مندی از طبیعت شگفت انگیز و امکاناتی ایده آل سبب شده تا هتل کریستال آدمیرال به نیکویی یاد شود. این هتل 5 ستاره دارای ۶۹۴ اتاق و سوئیت لوکس می باشد که اقامتی رویایی و منحصر به فرد را برای گردشگران تور آنتالیا به ارمغان آورده است.

 امکانات هتل کریستال آدمیرال آنتالیا:

انواع ماساژ ، باشگاه بدنسازی ، استخرهای روباز و سرپوشیده ، سولاریوم ، یوگا ، زمین تنیس ،اسکواش ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ ، زمین گلف ، اسکواش ، سالن کنفرانس ،پرستار کودک ، سرویس نگهدای از کودک ، موسیقی زنده ، پارکینگ ، سالن بازی آرایشگاه ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، فروشگاه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، محوطه حمام آفتاب ، پلاژ اختصاصی و . . . در اختیار مسافران تور آنتالیا قرار دهد.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل آسکالارا آنتالیا

هتل آسکالارا آنتالیا در منطقه لارا شهر آنتالیا واقع شده است. جزو زنجیره هتلهای آسکا می‌باشد. هتل 5 ستاره آسکا لارا ریزورت در سال 2014 و در زمینی به مساحت 62 هزار مترمربع احداث شده است.این هتل دارای ساحل اختصاصی به مساحت 150 متر می باشد. هتل آسکا لارا تا کنون موفق به کسب 10 جایزه و گواهی‌نامه در زمینه هتلداری شده است.هتل آسکالارا فقط 19 کیلومتر با فرودگاه فاصله دارد.این هتل 7 طبقه و دارای 545 اتاق می باشد که شمل اتاق های استاندارد، اتاق های خانوادگی، سوئیت، اتاق ویژه معلولین و... می باشد تمامی اتاق‌ها دارای مینی‌بار (رایگان)، صندوق امانات (رایگان)، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، حمام با وان و دوش و اینترنت هستند.تمامی اتاق ها دارای بالکن خصوصی می باشد. اتاق ها دارای طراحی و چیدمان منحصر به فرد می باشد و دارای رنگ آمیزی گرم و شاد استفاده شده و برخی از اتاق ها مشرف به دریا می باشد که متناسب با سلیقه شما گردشگران آنتالیا است.

امکانات هتل آسکالارا آنتالیا:

دارای 6 رستوران که شامل رستوران با غذای بین المللی , رستوران ژاپنی , رستوران چینی , رستوران ایتالیایی سرو می کنند.استخر روباز , استخر سرپوشیده , سرگرمی های آبی , استخر کودکان , سرسره آبی , کلاب شبانه , ساحل اختصاصی , دارت , بیلیارد ,زمین تنیس , میز تنیس , زمین والیبال , زمین فوتبال , باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , غواصی , حمام ترکی , موج سواری , بولینگ, حمام ترکی و...

 هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان و گردشگران تورآنتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

جهت رزرو و خرید تورآنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از مناسب ترین  قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا خرداد 96 

  تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا تیر 96  

تور آنتالیا مرداد 96   

تور آنتالیا شهریور 96  

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.