تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

هتل های 5 ستاره دبی

هتل جمیرا کریک ساید دبی

Jumeirah-Creekside-Hotel.jpg

این هتل 5 ستاره لوکس دارای امکانات رفاهی مدرن است.با اقامت در این هتل امکان دسترسی به پارک وایلد وادی و ساحل جمیرا خصوصی به زعبیل دارید.هتل جمیرا کریک ساید دبی از مرکز دیره و فرودگاه بین المللی 5 دقیقه و بازار سنتی طلا تنها 15 دقیقه فاصله دارد.این هتل از 28 می 2012 آماده پذیرایی از گردشگران تور دبی است.

Jumeirah-Creekside-Hotel4.jpg

امکانات اتاق ها

Jumeirah-Creekside-Hotel8.jpg

Jumeirah-Creekside-Hotel7.jpg

این هتل لوکس 292 اتاق و سوئیت مناسب  دارد و هر اتاق شامل یک تلویزیون صفحه تخت، یک میز و یک مینی بار افتخاری با نوشابه است و اتاق ها دارای طراحی و چیدمان منحصر به فرد است.یک سرویس رایگان واگن برقی روزانه برای رفتن به امکانات رفاهی وجود دارد.

Jumeirah-Creekside-Hotel1.jpg

Jumeirah-Creekside-Hotel6.jpg

 

امکانات هتل جمیرا کریک ساید دبی

از ویژگی های این هتل 2 استخر روباز، 5 رستوران در سطح جهانی،سالن کنفرانس، سالن بدنسازی و آبگرم است.در طول اقامت همه وسایل و اتاق شامل دسترسی نامحدود افتخاری به پارک وایلد وادی دارید.

Jumeirah-Creekside-Hotel9.jpg

Jumeirah-Creekside-Hotel10.jpg

رستوران هتل ارائه طیف گسترده ای از لذت های بین المللی است و در رستوران بین المللی همراه با موسیقی زنده غذا را سرو می کنند.

Jumeirah-Creekside-Hotel5.jpg

 

میهمانان تور دبی در اسپا با 14 اتاق درمانو ورزشگاه دولتی، با چهار زمین تنیس و دو اسکواش بازگشایی کردند.این هتل 10 دقیقه با زمین گلف دبی فاصله دارد.


Jumeirah-Creekside-Hotel2.jpg

هتل قایا گرند دبی

Ghayadubai.jpg

Ghayadubai2.jpg

هتل قایا گرند دبی 5 ستاره در منطقه بین المللی Media Production Zone دبی قرار دارد.این هتل تازه تاسیس شیک و مدرن است و در شمار هتل های ساحلی این منطقه قرار دارد.از هتل تا  مجتمع تجاری امارات مال با اتومبیل 10 دقیقه،تا فرودگاه بین المللی دبی 25 دقیقه با مشین فاصله دارد.اتوبوس رفت و آمد رایگان به بازار امارات،JBR و مرکز خرید ابن بطوطه به صورت روزانه هماهنگ شده است.این هتل از 765 اتاق مدرن و لوکس تشکیل شده و در تمامی اتاق ها دارای تهویه مطبوع،مینی بار،تلویزیون صفحه تخت،مبله و حمام های بسیار بزرگ و شیک وجود دارد.گذراندن تعطیلات بیاد ماندنی و رویایی خواهد بود اگر در هتل قایا گرند دبی اقامت داشته باشید. از صرف صبحانه در فضایی شاد و صرف نهار در مجلل ترین رستوران ها لذت خواهید برد.

Ghayadubai4.jpg

Ghayadubai6.jpg

امکانات هتل قایا گرند دبی:

پنج رستوران و دو رستوران اصلی Red Diamon و Fusion بهترین غذاها را در این رستوران سرو می کنید.

Ghayadubai3.jpg

 زمین تنیس، استخر روباز، باشگاه، مرکز اسپا ، زمین بازی کودکان،ماساژ، مرکز فیتنس،اینترنت رایگان، پارکینگ، آرایشگاه، مرکز خرید، امکانات اتاق VIP، سوئیت ویژه ماه عسل ، سالن جلسه، اتاق های عایق صدا، گرمایش و... در اختیار گردشگران تور دبی نوروز 96 قرار می دهند.

Ghayadubai1.jpg

Ghayadubai5.jpg

تور دبی نوروز 96 به گردشگرانی که به دنبال هتلی لوکس و با امکانات کافی هستند هتل قایا گرند دبی را پیشنهاد میکند.

هتل جمیرا زعبیل سرای دبی

Jumeirah-Zabeel-Saray.jpg

هتل جمیرا زعبیل سرای دبی در جزیره مصنوعی پالم جمیرا  که بعنوان یکی از مکان های تفریحی دبی شناخته شده قرار دارد.این هتل 5 ستاره لوکس تا مراکز خرید دبی 20 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی دبی ۴۵ دقیقه فاصله دارد.هتل زعبیل از 484 اتاق شیک تشکیل شده و رنگ آمیزی اتاق ها شاد و مدرن است و تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر یخچال، تلویزیون صفحه تخت،جکوزی و ... می باشد. هتل خدمات منحصربه فردی را به مسافران تور دبی ارائه می دهد که خاطرات خوب و به یادماندنی داشته باشند. 

Jumeirah-Zabeel-Saray2.jpg

Jumeirah-Zabeel-Saray1.jpg 

امکانات هتل جمیرا زعبیل سرای دبی:

ساحل اختصاصی ، پارک آبی رایگان و سرویس رایگان به مراکز خرید (دبی مال ، امارات مال و بازدید از مدینه الجمیراه) ،زمین تنیس، بیزینس سنتر ، سالن آرایشگاه، 4 سوئیت با سونای اختصاصی، 2 سالن و رستوران برای مهمانان وی ای پی ،استخر روباز با جکوزی، استخر برای کودکان، 3 حمام ترکی، امکانات برای ماهیگیری و غواصی،3 سوناو ...

Jumeirah-Zabeel-Saray4.jpg

Jumeirah-Zabeel-Saray5.jpg

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از تور دبی  با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

هتل آرجان بای روتانا دبی

 از جمله مدرن ترین و بهترین هتل های 5 ستاره لوکس دبی می توان به هتل آرجان بای روتانا دبی که دارای ۱۶۷ اتاق مجلل و لوکس و مجهز به سیستم تهویه مطبوع و نور پردازی زیبا سوئیت هایی و همچنین مبلمان زیبا و راحت, اینترنت, بالکن با پانورمایی زیبا و همچنین گاز برقی و ماکرو و یخچال و لباسشویی هم در سوئیت میهمانان تور دبی و ... می باشد. طراحی این هتل به سبک طراحی مراکشی و مورد علاقه بسیاری از گردشگران تور دبی بوده است.

 

 امکانات هتل آرجان بای روتانا دبی :

این هتل خدمات رفاهی همچون استخر روباز و جکوزی, مراکز خرید, امکانات تفریحی و سرگرمی برای میهمانان تور دبی قرار داده است.

جهت رزرو تور دبی با شماره 41954-021 تماس حاصل نمایید.

هتل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی

هتل مجلل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی در ساحل دارای بزرگترین ساحل خصوصی در دبی می باشد از خاصیت های بزرگ هتل لمردین مینا سیاحی دبی یک دکور کلاسیک ویژه با رنگ بنفش و 220 اتاق که تمامی اتاقهای هتل و سوئیتهای پرنما و لوکس حائز دیدن پانوراما خلیج فارس و مورد پسند برای مسافران تور دبی می باشند.طراحی نوین و ویژه هتل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی 10 ماه بطول انجامید و در این مدت با درهم امیختن دانش امروزین دبی با میراث اروپایی، فضای فرهنگی معنی دار و الهام بخش برای جشن زیبایی در مدرنترین مملکت خاورمیانه چهره گرفت.

امکانات هتل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی :

باشگاه تناسب اندام در طبقه 10 هتل و در ضمن یک سوئیت تشریفاتی در این طبقه می باشد. این هتل حائز 5 استخر شنا همچون یک استخر سایه دار برای کودکان و استخری برای شناگران چیره دست تور دبی است کل استخرها حائز درجه حرارت مهار شده و صندلی آفتابگیری و حوله میباشد. هتل لمردین تنها 5 روز در سال هوای بارانی است و پسندیده برای ورزشکاران و ورزشهای آبی و مسابقات ورزشی متنوع که هر ساله در ساحل اختصاصی هتل برگزار میگردد. در ضمن هتل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی حائز زمین تنیس اختصاصی،کلاب کودکان به اسم پنگون هست. گردشگران تور دبی با ماندن در این هتل می توانند سفری خوش و یادبود انگیزی داشته باشند


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.