تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

جاذبه های گردشگری دبی

مسجد جمیرا دبی

مسجد در دبی، در امارات عربی متحده است که مسجد جمیرا در منطقه جمیرا دبی قرار دارد. این مسجد با یک گنبد به ارتفاع ۱۶ متر، و دو مناره مرتفع بطول تقریبی ۴۰ متر، و منبری بسیار شیک ، نمونه‌ای از معماری نوین اسلامی است.در نماسازی این مسجد از سنگهای ممتاز به رنگ کرمی مایل به صورتی استفاده شده‌است.این مسجد از مشهورترین مسجد های شهر دبی است.تصویر این مسجد بعنوان سمبلی بر روی اسکناسهای 500 درهمی چاپ شده است.گردشگران تور دبی می توانند از این مکان تاریخی بازدید کنند.

 

پارک ساحلی جمیرا دبی

 jomeura.jpg

پارک ساحلی جمیرا دبی یکی از زیباترین و پربازدیدترین مناطق دیدنی دبی پارک ساحل جمیرا می باشد که به دلیل وجود مکان های گردشگری از قبیل جمیرا بیچ رزیدنس، مسجد بزرگ جمیرا و ساحل جمیرا همواره جز اولین انتخاب های گردشگران تور دبی قرار می‍‌گیرد. پارک ساحل جمیرا دارای ۳ هتل بین المللی شیک می‌باشد که نام آنها همواره خلاقیت معماری مدرن را در ذهن تداعی می‌کند و دارای امکاناتی همچون ۲۰ رستوران بین‌المللی، پارک آبی، کلوپ مخصوص، یاشگاه سلامتی، ۵ استخر سونا و ماساژ، زمین تنیس و…  در اختیار گردشگران تور دبی قرار می دهد. این منطقه توریستی داری هتل های بسیار دیگری نیز می‌باشد که امکان دسترسی مسافران تور دبی از اقشار متوسط را نیز فراهم می‌کند. این منطقه از لحاظ موقعیت مکانی به دیگر مناطق گردشی دبی از قبیل مراکز بازرگانی، اداری، تفریحی و توریستی را تسهیل میکند.گردشگران تور دبی می توانند از این مکان زیبا بازدید کنند.

اسکله ابرا دبی

eskeleh1.jpg

اسکله ابرا دبی در منطقه تاریخی دبی قرار دارد و بهترین فرصت برای یک تجربه دریایی است و ده دقیقه گردش با قایق های چوبی و سنتی اسکله در آب های نیلگون خلیج فارس و خنکی آب در هوای داغ دبی لذت خاصی دارد. قایق‌سواری از ابرا در بستکیه آغاز می‌شود، به سمت بازار پارچه‌فروشان و گالری‌های هنر می‌رود و در نهایت به بازار طلا میرسد. سفر دریایی از این جاذبه‌ی دبی، خاطره‌ای فراموش‌نشدنی است. مسافران تور دبی نوروز 96 می توانند از این منطقه گردشگری بازدید کنند.

پارک آبی وایلد وادی دبی

vaild.jpg

پارک آبی وایلد وادی دبی پیشرفته ترین پارک آبی دنیا و یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری دبی است که بین هتل برج العرب و هتل ساحلی جمیرا قرار گرفته است.این پارک  امکان سرد و گرم کردن آب در فصل‌های مختلف، داشتن سرسره‌های زیاد، دو ماشین موج‌ سواری مصنوعی و بزرگ‌ترین و بلندترین سرسره‌ آبی جهان در خارج از آمریکا مردم را از هر سن و سالی به خود جذب می‌کند. جلوی در ورودی، آبشاری ۱۸ متری هست که هر ده دقیقه آب را با فشار زیاد به بیرون پرتاب می‌کند. علاوه بر این‌ها، محل ویژه‌ای برای بچه‌ها، بزرگترین استخر موج‌دار خاورمیانه که موج‌هایی با ارتفاع ۱.۵ متر در ۵ شکل مختلف ایجاد می‌کند، رودخانه‌ای به طول ۳۶۰ متر که می‌توانید با تویوپ‌های مخصوصی روی آن شناور باشید و همچنین سرسره‌های خانوادگی بخشی از امکانات پارک وایلد وادی که در اختیار گردشگران تور دبی نوروز 96 قرار می دهد. 

پیست اسکی دبی

pisteski.jpg

پیست اسکی دبی مساحت ۲۲۵۰۰ متر مربع و با ارتفاع ۸۵ متر ساخته شده است. این سالن سرپوشیده دارای ۵ پیست اسکی است که در سال ۲۰۰۵ به اتمام رسیده است و از معروف ترین مناطق گردشگری دبی است و در مرکز خرید امارات قرار دارد.این سالن اسکی در کنار یک مجتمع بزرگ تجاری واقع شده و در حالیکه بیرون از این فضای پوشیده از برف سرپوشیده دمای هوا به ۴۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.حدود ۳۰ تن برف مصنوعی از آسمان مصنوعی این سالن روی زمین می‌بارد تا دختران و پسران بتوانند آزادانه در کنار هم اسکی کنند.این پیست اسکی سومین پیست اسکی سرپوشیده بزرگ دنیا است.این پیست با دیوار های شیشه ای، مجسمه یخی، تپه سورتمه سواری، زمین پارک کودکان و مسیر 400 متری مخصوص اسکس شبیه به سرزمین عجایب برفی است.مسافران تور دبی نوروز 96 می توانند نهایت لذت را از این پیست ببرند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.