تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

جاذبه های گردشگری کیش

گذر هنرمندان کیش

گذر هنرمندان کیش

پیاده‌رو ضلع شرقی خیابان سنایی با سردیس‌هایی از هنرمندان شاخص ایرانی آذین شده است که به گذر هنرمندان در کیش معروف می باشد. این مکان با جایگیری و نورپردازی مناسب محلی برای آشنایی گردشگران تور کیش با هنرمندان این مرز و بوم است. فضای زیبای گذر به علاقه‌مندان امکان گرفتن عکس یادگاری با اساتید را می‌دهد. هدف از طراحی گذر هنرمندان کیش معرفی هنرمندان مشهور کشور عزیزمان و همچنین نشان دادن فرهنگ ایران و هنرمندانش به کشورهای دیگر بوده است.

آدرس گذر هنرمندان کیش : جزیره کیش، حد فاصل میادین سنایی و ساحل


قایق های کف شیشه ای کیش

قایق های کف شیشه ای کیش در اسکله تفریحی در جزیره کیش مستقر هستند و با استفاده از نورافکن امکان گشت دریایی شبانه را نیز برای گردشگران تور کیش فراهم نموده اند. آب های اطراف جزیره کیش محل زندگی انواع موجودات دریایی نظیر مرجان ها، ماهای تزئینی و خوراکی، توتیاها، خرچنگ ها، ستاره دریایی و ... است و  قایق های کف شیشه ای تماشای این زیبایی ها را امکان پذیر نموده اند. این قایق ها مسافتى را طى مى کنند تا به منطقه اى که ماهى و مرجان زیادتر است برسند ، طى عبور از نواحى مختلف ساحل شما گردشگران تور کیش مى توانید مرجان ها و سایر موجودات دریایى کف دریا را ببینید. 

سافاری کیش

سافاری کیش

مجموعه ورزشی، تفریحی و توریستی پارس سافاری کیش با هدف توسعه گردشگری طبیعی و ایجاد فضایی  شاد و سالم برای همه گروه های سنی به ویژه جوانان و مسافران تور کیش ایجاد شده است . 
سافاری کیش نخستین  برگزار کننده تورهای سافاری صحرا در ایران می باشد و با تلاش مهندسین و صنعتگران ایرانی مهندسی بنا شده است . سافاری (Safari) در لغت به معنای بازدید کردن و سیاحت اکتشافی در آفریقا میباشد و به برنامه تور گردشی گفته میشود که در آن گردشگران در تور توسط انواع خودروها و یا چهار پایان و با طی مسیری مشخص از مکانهای دیدنی و جذاب بازدید کرده و از آن لذت می برند .
یکی از معروفترین انواع تور سافاری ، تور صحرا است که شرایط اقلیمی و  مسیر حرکت آن مکانهای بیابانی و صحرائی میباشد . در این تورها از خودروهای دو دیفرانسیل و چهار محور نظیر لندرور ، تویوتا لندکروز و... حتی شتر نیز استفاده می شود . 
شرایط اقلیمی مورد نیاز یک تور صحرا طبیعت گرم و خشک بیابانی و نیمه بیابانی است. جزیره زیبای کیش با توجه به دارا بودن شرایط آب و هوایی و موقعیت مناسب برای پذیرش گردشگران تور کیش یکی از مکانهای بالقوه برای تور سافاری است .

سافاری کیش

سافاری کیش

سافاری کیش


اسکله تفریحی میر مهنا کیش

 

eskelehtafrihimirmahna1.jpg

اسکله تفریحی میرمهنا به طول 130 متر, عرض 9 متر و مساحت 1578 متر مربع در شمال جزیره کیش و در پارک تفریحی ساحلی میرمهنا واقع شده است. این اسکله به روش شمع فولادی و عرشه بتنی در سال 1385 ساخته شده است. در طول اسکله چهار پلکان برای سوار شدن قایق های تفریحی و چهار محل برای تماشای کیش ساخته شده و دارای نورپردازی زیبا می باشد. با قدم زدن بر روی این اسکله می توان مسجد ساحلی خاتم الانبیاء, اسکله ماهیگیری و رشته کوه های جنوبی کشور ایران را مشاهده کرد. 


 باغ راه ایرانی کیش 

baghrah.jpg

باغ راه ایرانی کیش با مساحتی نزدیک به 32 هکتار در قسمت جنوبی بلوار ولایت، حدفاصل میدان هرمز تا میدان سعدی با هدف برایی جاذبه و معرفی فرهنگ اقوام مختلف کشورمان به ساکنان و توریستان داخلی و خارجی جزیره کیش بنا شده است. این مجموعه شامل هشت باغ ایرانی و 9 دروازه و اثر تاریخی شهرهای کشور می باشد که از میدان سعدی با دروازه قرآن شیراز آغاز می شود و در ادامه به ترتیب دروازه سی و سه پل اصفهان دروازه هارونیه مشهد، دروازه رق آباد کرمان، پل دختر لرستان، دروازه ارگ علیشاه تبریز، دروازه طاق بستان کرمانشاه و دروازه های شمیران قرار دارند و در میدان هرمز با نماد سر در باغ ملی تهران به پسین می رسد.

baghrah1.jpg

باغ راه ایرانی جزیره کیش طولانی ترین باغ راه کشور و مجموعه ای تاریخی، گردشگری و تفریحی با 11 آبنما رودخانه ای به طول 400 متر و 9 نقاشی دیواری برگرفته از فرهنگ ایرانی اسلامی است. نماد باغ راه کیش برگرفته از آثارهنری و معماری اصیل ایرانی است که توسط مجید پازوکی هنرمند خوشنویس کیش طراحی و ساخته شده است که بسیاری از گردشگران تور کیش را به سمت خود جذب می کند.

baghrah2.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از مناسب ترین  قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط:

 تور کیش خرداد 96    

تور کیش تابستان 96 

تور کیش تیر 96 

تور کیش مرداد 96 

تور کیش شهریور 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.