تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

جاذبه های گردشگری دبی

آب نمای دبی

abnama1.jpg

یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری دبی آب نمای بسیار بزرگ برج خلیفه است. این آب نمای دبی با پخش موزیک تغییر شکل می دهد و با نورهای جالبی شروع به فوران می کند. همیشه برای مشاهده از آب نما در این محل گردشگران تور دبی را مشاهده می کنید که از نقاط دور و نزدیک آمده اند تا از این مکان دیدنی بازدید کنند. این آب نما در هر ثانیه ۸۳ هزار لیتر آب را در فضا منتشر می کند. در همین لحظه برخی ربات ها نیز به کار گرفته شده اند که آب ها را تغییر شکل می دهند و نظر گردشگران تور دبی را به خود جلب می کند. منطقه ای که این آب نما بکار گرفته شده در دریاچه مصنوعی برج خلیفه در مسافتی به میزان ۳۰ هکتار می باشد.این آب نما دارای ۶۶۰۰ چراغ است که با هزینه ۲۱۸ میلیون دلار آمریکا بنا شده است.

abnama.jpg

پارک ساحلی جمیرا دبی

 jomeura.jpg

پارک ساحلی جمیرا دبی یکی از زیباترین و پربازدیدترین مناطق دیدنی دبی پارک ساحل جمیرا می باشد که به دلیل وجود مکان های گردشگری از قبیل جمیرا بیچ رزیدنس، مسجد بزرگ جمیرا و ساحل جمیرا همواره جز اولین انتخاب های گردشگران تور دبی قرار می‍‌گیرد. پارک ساحل جمیرا دارای ۳ هتل بین المللی شیک می‌باشد که نام آنها همواره خلاقیت معماری مدرن را در ذهن تداعی می‌کند و دارای امکاناتی همچون ۲۰ رستوران بین‌المللی، پارک آبی، کلوپ مخصوص، یاشگاه سلامتی، ۵ استخر سونا و ماساژ، زمین تنیس و…  در اختیار گردشگران تور دبی قرار می دهد. این منطقه توریستی داری هتل های بسیار دیگری نیز می‌باشد که امکان دسترسی مسافران تور دبی از اقشار متوسط را نیز فراهم می‌کند. این منطقه از لحاظ موقعیت مکانی به دیگر مناطق گردشی دبی از قبیل مراکز بازرگانی، اداری، تفریحی و توریستی را تسهیل میکند.گردشگران تور دبی می توانند از این مکان زیبا بازدید کنند.

اسکله ابرا دبی

eskeleh1.jpg

اسکله ابرا دبی در منطقه تاریخی دبی قرار دارد و بهترین فرصت برای یک تجربه دریایی است و ده دقیقه گردش با قایق های چوبی و سنتی اسکله در آب های نیلگون خلیج فارس و خنکی آب در هوای داغ دبی لذت خاصی دارد. قایق‌سواری از ابرا در بستکیه آغاز می‌شود، به سمت بازار پارچه‌فروشان و گالری‌های هنر می‌رود و در نهایت به بازار طلا میرسد. سفر دریایی از این جاذبه‌ی دبی، خاطره‌ای فراموش‌نشدنی است. مسافران تور دبی نوروز 96 می توانند از این منطقه گردشگری بازدید کنند.

سافاری بیابانی دبی

safari.jpg

سافاری بیابانی دبی دربیابان‌های حفاظت‌شده‌ای قرار دارد که شامل تپه‌های کویری و شنی با انواع گونه‌های گیاهی، پرندگان، خزندگان و پستاندارانی مثل غزال عربی می باشد و یکی از مناطق گردشگری تور دبی نوروز 96 است.برای دیدن این مکان، تورهایی وجود دارد تا گردشگران به طبیعت آسیبی نزند. اما اگر دنبال هیجان هستید و دیدن طبیعت به تنهایی راضیتان نمی‌کند، باید از تورهای متنوعی استفاده کنید که شما را همراه یک راننده و ماشین شاسی بلند به دل بیابان می‌فرستند تا لذت رانندگی در شن و بالا و پایین رفتن از تپه‌ها را از نزدیک تجربه کنید. این تورها در سه زمان صبح، عصر و نیمه شب برگزار می‌شوند. در این تورها ماشین شما را جلوی در هتل سوار می‌کند و به دل صحرا می‌برد. تازه می‌توانید برای هیجان بیشتر بخشی از مسیر را خودتان رانندگی کنید. شترسواری در صحرا، اسکی روی شن، عکسبردار از غروب خورشید،رقص، آرایش با حنا، ATV سواریو خوردن ناهار یا شام هم بخشی از جاذبه‌های این تورها است. گردشگران تور دبی نوروز 96 می توانند از این منطقه زیبا لذت ببرند.

safari1.jpg

جهت رزرو تور دبی نوروز 96 و اطلاعات بیشتر از با شماره 41954 -021 تماس حاصل نمایید.

پارک آبی وایلد وادی دبی

vaild.jpg

پارک آبی وایلد وادی دبی پیشرفته ترین پارک آبی دنیا و یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری دبی است که بین هتل برج العرب و هتل ساحلی جمیرا قرار گرفته است.این پارک  امکان سرد و گرم کردن آب در فصل‌های مختلف، داشتن سرسره‌های زیاد، دو ماشین موج‌ سواری مصنوعی و بزرگ‌ترین و بلندترین سرسره‌ آبی جهان در خارج از آمریکا مردم را از هر سن و سالی به خود جذب می‌کند. جلوی در ورودی، آبشاری ۱۸ متری هست که هر ده دقیقه آب را با فشار زیاد به بیرون پرتاب می‌کند. علاوه بر این‌ها، محل ویژه‌ای برای بچه‌ها، بزرگترین استخر موج‌دار خاورمیانه که موج‌هایی با ارتفاع ۱.۵ متر در ۵ شکل مختلف ایجاد می‌کند، رودخانه‌ای به طول ۳۶۰ متر که می‌توانید با تویوپ‌های مخصوصی روی آن شناور باشید و همچنین سرسره‌های خانوادگی بخشی از امکانات پارک وایلد وادی که در اختیار گردشگران تور دبی نوروز 96 قرار می دهد. 

 مطالب مرتبط:                      

 تور دبی خرداد 96    

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.