تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

رستوران های ارمنستان

رستوران آراگاست ارمنستان

aragast.jpg

رستوران آراگاست ارمنستان یک رستوران به شکل کشتی  که در سه طبقه هرکدام با موسیقی و منوی خاص خود وجود دارد.این رستوران یکی از بهترین رستوران های ارمنستان است.می‌توانید درون رستوران یا در کنار دریاچه از غذاهای گوناگون ارمنی، پیتزاها و پاستا‌ها لذت ببرید.

آدرس : ایروان، خیابان ایساهاکیان، شماره ۴۱

پیتزا دی روما ارمنستان

 diroma.jpg

پیتزا دی روما ارمنستان در همه خیابان های اصلی و مراکز توریستی تابلوی آن را می‌بینید.ذائقه افراد متفاوت است ولی با وجود این از برخی موارد بدیهی نمی‌توان گذشت! اگر به "پیتزا دی روما" می‌روید "سپاس"(سوپ ماست ارمنی) و یا "بُرش"(سوپ روسی) میل فرمایید.شما گردشگران عزیز تور ارمنستان می توانید غذاهای لذیذ این رستوران را میل کنید.

آدرس: ارمنستان، خیابان ابویان شماره ۱

رستوران مارکو پولو ارمنستان

marco-polo2.jpg

رستوران مارکو پولو با فضای باز بسیار عالی در شهر ایروان ارمنستان قرار دارد. این رستوران انواع غذاهای اروپایی، ارمنی، پیتزا و اسنک‌ها در اینجا سرو می‌شود و غذایی خوب را با قیمت مناسب در اختیار گردشگران تور ارمنستان ارائه می دهد.

marco-polo.jpg

آدرس : ایروان، خیابان ابوویان، شماره ۳/۱

 

رستوران آرارات ارمنستان

ararat1.jpg

رستوران آرارات ارمنستان رستورانی با انواع غذاهای لذیذ که دارای قدمت می باشد و به سنت‌ قدیمی خود شهرت گرفته است در منطقه ایروان قرار دارد.رستوران آرارات ارمنستان هنرمندان و نویسندگان زیادی مانند : نرسیسیان، شیراز، ایساهاکیان و دیگر هنرمندان معروف در این رستوران حضور دارند. رستوران آرارات ارمنستان دارای غذاهای ارمنی می باشد و موسیقی زنده محلی هم از برنامه های رستوران آرارات ارمنستان می باشد.مسافران تور ارمنستان نوروز 96 می توانند از غذاهای لذیذ این رستوران لذت ببرند.

araratt.jpg

 

رستوران پروانا ارمنستان

pervana.jpg

رستوران پروانا ارمنستان درخیابان ایروان ارمنستان قرار دارد و یکی از رستوران های محبوب گردشگران تور ارمنستان نوروز 96 است.این رستوران  نه بخاطر کباب‌های خوشمزه و قیمت مناسبش بلکه بخاطر محیط کاملا خانوادگی، موزیک زیبا و شاد، خواننده‌های خوب ارمنی و مردمی آن اوقات خوشی را برای شما رقم می زند و لذت غذا را برای شما چندین برابر می سازد.مسافران تور ارمنستان نوروز 96 می توانند از این مکان لذت ببرند.

pervana1.jpg

آدرس: پروشیان، هرازدانی دزور

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از  تور ارمنستان نوروز 96با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان تابستان 96

تور ارمنستان تیر 96 

تور ارمنستان مرداد 96 

تور ارمنستان شهریور 96 

                                  

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.