تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

مراکز خرید مشهد

مرکز خرید خورشید مشهد

market-khorshid-mashhad.jpg

مرکز خرید خورسید یکی از مراکز خرید مشهد که در خیابان احمدآباد مشهد است که این مرکز خرید در زمینی به مساحت 1500 مترمربع  در 9 طبقه و 49 واحد تجاری و اداری ساخته شده است.که دراین مرکز خرید انواع  پوشاک، کیف ، لوازم آرایشی و بهداشتی تهیه کنید.این مجموعه بهترین مرکز خرید برای مسافران تور مشهد است.

مجتمع تجاری آرمان مشهد

market-arman-mashhad2.jpg

مجتمع تجاری آرمان یکی از لوکس ترین و شیک ترین مجتمع های شهر مشهد است که در نزدیکی حرم امام رضا(ع) قرار دارد.این مجتمع در زمینی به مساحت 10.535 مترمربع در 13 طبقه ساخته شده است. این مجتمع تجاری، تفریحی و اقامتی دارای فضاهای شاد، آبشار و صخره های خیلی بزرگ، محل بازی کودکان و همچنین دارای فوت کورتی با ظرفیت 1300 نفر است.این مجتمع دارای۳۵۹ واحد تجاری ۲۹۰ واحد اقامتی و ۱۱۹ واحد مسکونی هست و ظرفیت پارکینگش هم ۴۴۵ است.از مزیت های این مرکز خرید قرار گرفتن در فاصله حدود 500 متری با بارگاه ملکوتی حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) است که می تواند در تامین نیازهای زائران تور مشهد گزینه مناسبی باشد.این مجتمع دارای کافی شاپ، رستوران، پارکینگ و ... آماده پذیرایی از شما زائران تور مشهد می باشد.

market-arman-mashhad.jpg


مجتمع تجاری فردوسی در انتهای سی متری طلاب نبش میدان مفتح  در زمینی به مساحت 7000 متر  با ۷۲۵ واحد تجاری و در 4 طبقه قرار دارد. تنوع زیاد در محصولات عرضه شده در مجتمع تجاری فردوسی مشهد همراه با قیمت مناسب باعث استقبال مسافران تور مشهد از این مجموعه شده است.به این صورت که هر طبقه شامل سیسمونی نوزاد و لباس کودک، پوشاک آقایان و خانمها ، یک بورس مانتو و روسری ، لوازم عروس و داماد، ساعت ، بدلیجات، طلا و جواهر به فروش می رسد.

ferdosi.jpg

آدرس: مشهد - انتهای بلوار مفتح - نرسیده به میدان مفتحبرج نور مشهد :

_نور_3.jpg

برج نور مشهد  یکی از بزرگترین مجتمع های تجاریمشهد می باشد.این مجتمع در تقاطع خیابان جانباز و خیابان شهید فرامرز عباسیمشهدواقع شده است .اگر باتور مشهدبه مشهد سفر می کنید و قصد دارید از مراکز خرید مشهد دیدن کنید,پیشنهاد ما به شما ,مرکز خرید برج نورمشهداست.

_نور_1.jpg

بازار رضا مشهد :

 

_رضا_5.jpg

 

 

بازار رضا مشهد یکی از مهم‌ترین مراکز خرید زائرین و مسافران تور مشهد می باشد.  این بازار در فضایی به طول 800 و عرض 30 متر ساخته شده است که مجموعاً 72000 متر مربع زیربنا دارد. طول بازار در دو دالان ودو طبقه جمعاً 3 کیلومتر می باشد. در ازای هر بازار 750 متر است.این مرکز خرید دارای انواع سوغاتی‌های مشهد و مایحتاج زائرین از قبیل انگشتر فیروزه، انواع عقیق، عطریات، زعفران، نبات، مهر و سجاده، تسبیح، پوشاک و شیرینی‌جات می‌باشد که به دلیل نزدیکی به مجموعه حرم مطهر رضوی مورد اقبال و توجه گردشگران تور مشهد قرار دارد.

 

_رضا_4.jpg

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.