تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

هتل های 5 ستاره دبی

هتل شانگری لا دبی

هتل شانگری لا دبی

 هتل شانگری لا دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و از لحاظ جغرافیایی در موقعیت بسیار مناسبی قرار دارد از این رو توجه گردشگران تور دبی را به خود جلب می نماید این هتل در مرکز شهر واقع شده است و به وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی دسترسی دارد ، این هتل تا فرودگاه بین المللی 40 دقیقه و تا مرکز کنوانسیون بین المللی  5 دقیقه پیاده فاصله دارد.    

هتل شانگری لا دبی از  704 اتاق استاندارد ، پاک و بدون دخانیات ، اتاق هایی ویژه معولان و سوئیت لوکس ورویایی تشکیل شده است که همه اتاق ها دارای امکاناتی نظیر تهویه مطبوع ، روم سرویس 24 ساعته ،حمام ، سشوار ، صندوق امانات ، صبحانه در اتاق میهمانان تور دبی ، مینی بار، یخچال ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره و قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت رایگان می باشند. و اتاق ها از دکوراسیون داخلی لوکس و مجلل برخوردارند.

امکانات هتل شانگری لا دبی :

استخر روباز، استخرسرپوشیده، سونا، جکوزی، حمام ترکی و بخار ، ماساژ درمانی  ، مرکز سلامت و آب گرم ،باشگاه ورزشی مجهز ، زمین تنیس، خدمات خانه داری، خدمات کپی و فکس، خدمات لاندری، خدمات واکس کفش، صرافی، پذیرش و تحویل سریع و شبانه روزی مسافران تور دبی ، سرویس ترانسفر فرودگاهی، مرکز تجاری، آسانسور، صندوق امانات، فروشگاه، تهویه، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان، دستگاه خود پرداز، خدمات گردشگری، کرایه اتومبیل، باغ، بار، رستوران، محل مخصوص کشیدن سیگار، انبار بار و چمدان، سرویس نگه داری از کودک، پارکینگ و ... 

هتل شانگری لا دبی

هتل شانگری لا دبی

هتل شانگری لا دبی


هتل ریکسوس پالم دبی

هتل ریکسوس پالم دبی ( RIXOS THE PALM DUBAI ) از جمله هتل زنجیره ای مجلل و مدرن در مساحت به وسعت  ۱۰ هکتار واقع در پالم جمیرا در فاصله 40 دقیقه ای با فرودگاه با ماشین و 30 دقیقه ای با از مرکز تجاری دبی واقع می باشد. این هتل برای مسافران محترم تور دبی در طول اقامتشان خدماتی رایگان دارا می باشد. هتل ۵ ستاره ریکسوس پالم با دویست و سی و یک باب اتاق و سوئیت با فضائی بزرگ و دل نشین با چشم اندازی فوق العاده با بالکنی اختصاصیب و چشم اندازی رو به دریای خلیج فارس همچنین تخت هایی که برای افتاب گرفتن، حمامی پوشیده از سنگ مرمر زیبا  و وان حمامی عمیق اماده پذیرایی از مسافرانی که تور دبی را بر گزیده اند می باشد.

وب سایت هتل ریکسوس پالم دبی: thepalmdubai.rixos.com

 

امکانات هتل ریکسوس پالم دبی :

این هتل برای مسافران تور دبی خدماتی از قبیل امکانات ورزشی: یوگا، ژیمناستیک آبی، آموزش ایروبیک، والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی، والیبال آبی، تنیس، فوتبال آبی، سالن بدنسازی، بدمینتون، تنیس روی میز، بولینگ، شطرنج،غواصی استفاده نمایند.هتل ریکسوس پالم دبی گشت هایی به دلخواه مسافران در دبی همچون چتر بازی،بالن،گشت شهری دبی،گشت شهری ابوظبی،کویر سافاری،مرکز اسکی در مرکز خرید امارات،فواره دبی در مرکز خرید دبی،موسیقی سنتی ترکی در رستوران A’LA TURCA و مرکز تندرستی و SPA،ماساژ پوست آسیایی و اروپایی، لاغر کردن با روش جهانی و قابل اعتماد و سفت کردن پوست با تجهیزات و لوازم مورد نیاز، محصولات مراقبت از پوست لوازم آرایشی و بهداشتی (BrunoVassari )، مانیکور – پدیکور،حمام ترکی سنتی ، سونا و اتاق بخار در اختیار میهمانان عزیز دبی می گذارد.

رستوران های متنوع هتل ریکسوس پالم دبی ارائه مجموعه ای از انتخاب های وسیع با تاکید بر نوشیدنی منحصر به فرد ترکی  و همچنین انواع نوشیدنی ها ی  خوب را از سراسر جهان با استفاده از طعم و مزه و رنگ های مورد علاقه میهمانان عزیز تور دبی و همچنین با تجربه ای جدید و خاص از آشپزی را با آشپزان متخصص و معتبر ترکی دارا می باشد. در این هتل رستوران A LA TURCA ALL DAY DINING  غذاهای ترکی و در رستوران CHEF ترکیبی از غذاهای مدرن اروپایی، استرالیایی، آرژانتینی و غذاهای گوشت سنتی ترکی با چاشنی های مدرن و کیفیت بالای مواد غذایی و در رستوران ROCCHA MEDITERRANEAN انواع  غذاهای مدیترانه ای سرو خواهد شد. علاوه بر این رستوران ها هتل دارای کافه های متعددی می باشد که برای آرامش و راحتی میهمانان در کنار استخر، ساحل و دیگر فضاهای هتل می باشد در شیرینی فروشی هتل برای علاقه مندان به شیرینی انواع کیک ها و شیرینی های ترکی سنتی تهیه می شود علاوه بر آن در این شیرینی فروشی انواع مختلف و متنوع شیرینی های بین المللی با طعم و مزه فراموش نشدنی به فروش میرسد.

 

 

هتل کمپینسکی مال آو دبی از شمار بهترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره دبی واقع در خیابان شیخ زاید در فاصله 20دقیقه رانندگی تا فرودگاه بین المللی دبی و در فاصله چند دقیقه ای تا Internet City ، Media City، ساحل جمیرا می باشد این هتل با اتاق هایی کاملا مجهز و مجلل و مدرن و جز اولین هتلی بوده که به  بازار خارج از آمریکای شمالی متصل می باشد و گردشگرانتور دبی به راحتی می توانند به مراکز خرید دسترسی داشته و از مکان های گردشگری شهر دیدن نمایند. هتل کمپینسکی مال آو دبی سومین هتل بزرگی می باشد که دارای پیست سرپوشیده اسکی ، بزرگترین پارک یخی سرپوشیده و طولانی ترین پیست های سرپوشیده می باشد.

 

امکانات هتل کمپینسکی مال آو دبی :

این هتل مجهز به باشگاه پیشرفته ورزشی، مرکز سلامتی آیروودا، استخر شنا و زمین تنیس خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه، صبحانه در اتاق ، اتو، صرافی ، خدمات کفش و واکس  کرایه ماشین ، خدمات تورها ، فکس و کپی را می باشد. و گردشگران تور دبی می توانند با اقامت در این هتل مجلل و لوکس سفری شاد و مفرح بخشی را سپری کنند.


هتل سنت رجیس دبی

The_St-Regis-Dubai.jpg

هتل سنت رجیس دبی 5 ستاره در خیابان شیخ زائد دبی واقع شده است.این هتل دارای سکوی فرود هلیکوپتر می باشد.این هتل دارای وای فای رایگان در سراسر هتل است. آبنمای دبی، برج خلیفه دبی مال و کمتر از 10 دقیقه از خیابان رجیس، تا فرودگاه بین المللی 13 کیلومتر، تامرکز تجاری 10 دقیقه و برج خلیفه فاصله دارد. هتل سنت رجیس دبی از تاریخ 19 نوامبر 2015 آماده پذیرایی از مسافران تور دبی است.

The_St-Regis-Dubai2.jpg

امکانات اتاق ها

هتل سنت رجیس دبی از 234 اتاق گرند لوکس ، لوکس ، اکزکیوتیو ، سوییت ، سوییت امپراتوری و سوییت رویال تشکیل شده است.همه اتاق ها و سوئیت در خیابان رجیس هستند و به زیبایی تزئین شده است.اتاق ها شامل یک تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، پیاده روی در گنجه و یک حمام بزرگ است.

The_St-Regis-Dubai1.jpg

The_St-Regis-Dubai4.jpg

 

امکانات هتل سنت رجیس دبی

بوفه ، ۸ رستوران ، بیلیارد ، پذیرش ۲۴ ساعته ، صرافی ، تحویل چمدان،  صندوق امانات ، اتاق های بدون سیگار ، آسانسور ، تهویه هوا ، درمانگاه ۲۴ ساعته ، شاتل برای فرودگاه ، شاتل برای مجتمع های تجاری ، پارکینگ ، کلوپ شبانه ، بار ، اینترنت ، هلیکوپتر خصوصی ، باشگاه سلامت ،8 اتاق جلسه و ...

تور دبی بهترین انتخاب برای مسافرانی که قصد سفر به این شهر و اقامت در هتل 5 ستاره لوکس را دارند می باشد. با انتخاب توردبی بهترین سفر خود را تجربه کنید.

The_St-Regis-Dubai5.jpg

The_St-Regis-Dubai7.jpg

The_St-Regis-Dubai8.jpg


هتل هیلتون جمیرا دبی

 

 Hilton-Dubai-Jumeirah-Beach.jpg

هتل هیلتون 5 ستاره در دبی است و تا ساحل جمیرا پیاده روی کوتاهی دارد.ختل جمیرا ارائه خرید بی پایان، ناهار خوری، و فعالیت های را به مسافران تور دبی ارائه می دهد.استخر آن در داخل باغ درخت خرما و یک ساحل خصوصی با صندلیهای حمام آفتاب در دسترس است.

امکانات هتل هیلتون جمیرا دبی

 

اتاق های با سیستم تهویه مطبوع با ارائه منظره دریا جزئی یا کامل و حمام مرمری با امکانات لوکس در اتاق ها وجود دارد.در تمامی اتاق ها تلویزیون صفحه تخت و میز کار و قهوه/چای ساز مجهز می باشد .طیف وسیعی از ورزش های آبی در ساحل خصوصی هتل هیلتون جمیرا دبی است.

 

Hilton-Dubai-Jumeirah-Beach1.jpg

 

Hilton-Dubai-Jumeirah-Beach2.jpg

 

مسافران تور دبی می توانند از سالن بدنسازی مجهز و مرکز آبگرم لذت ببرند.نوجوانان می توانند باشگاه و زمین بازی بچه ها استفاده کنند.رستوران این هتل یکی از 15 رستوزران است که برنده جایزه شده و در طبقه 10 این هتل به غذاهای ایتالیایی و کوکتل در فضای باز ارائه شده است.از ویژگی های دیگر رستوران این هتل شامل غذاهای آمریکای لاتین و رستوران فست التقاطی است.

از ایستگاه مترو مارینا دبی پیاده 10 دقیقه  پیاده روی دارد. و شاتل روزانه به چندین مرکز خرید، از جمله مرکز خرید امارات و برجمان در دسترس هستند.پارکینگ اختصاصی در محل وجود دارد.ساحل جمیرا اقامت یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه مند به سواحل، آرامش و مواد غذایی است. این هتل از تاریخ 3 آگوست 2009 آماده خدمت رسانی به مسافران تور دبی است.

 

 

Hilton-Dubai-Jumeirah-Beach3.jpg

 

Hilton-Dubai-Jumeirah-Beach4.jpg

 

Hilton-Dubai-Jumeirah-Beach9.jpg

 

Hilton-Dubai-Jumeirah-Beach8.jpg

 

Hilton-Dubai-Jumeirah-Beach7.jpg

 

Hilton-Dubai-Jumeirah-Beach6.jpg

مطالب مرتبط:                       

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

 تور دبی نوروز 97 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.