تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

هتل های 4 ستاره دبی

هتل ویدا داون تاون دبی

هتل ویدا داون تاون دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در سال 2007 در 6 طبقه بنا شده است . از امتیازات این هتل می توان به اتوبوس رایگان برای میهمانان تور دبی به مقصد دبی مال اشاره کرد که در آن جا صدها مغازه و فروشگاه وجود دارد. این هتل از 6 طبقه تشکیل شده است که دارای 156 اتاق می باشد. تمامی اتاق ها مجهز به وای فای رایگان، تلویزیون، مینی بار، قهوه ساز، بطری های آب آشامیدنی رایگان، دمپایی و ... می باشند و بعضی از اتاق ها نیز دارای چشم انداز برج خلیفه می باشند که زیبایی اتاق را دو چندان می کند.

امکانات هتل ویدا داون تاون دبی :

رستوران، روم سرویس شبانه روزی ،سالن بدنسازی ، بیزنس سنتر ، مرکز کنفرانس ، یک اتاق جلسه ، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، لاندری ، روزنامه رایگان در لابی ، آسانسور ، باغ و....


هتل لوتوس دانتون دبی

 

Lotus-Downtown-Hotel-Dubai.jpg

Lotus-Downtown-Hotel-Dubai3.jpg

هتل لوتوس دانتون 4 ستاره در منطقه دیره دبی واقع شده است. این هتل مخالف اتحادیه ایستگاه مترو است و فقط 10 دقیقه با ماشین از فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد.هتل لوتوس کمتر از 2 کیلومتر از بازار برجمان تا مرکز شهر فاصله دارد.از هتل لوتوس تا بازار طلا سوق 10 دقیقه با ماشین فاصله دارد.تمامی اتاق های این هتل آپارتمان بزرگ بسیار زیبا و دارای طراحی مدرن است. اتاق ها دارای خدماتی همچون آشپزخانه، کفپوش پارکت، تلویزیون های LED، مینی یار، تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، بالکن رو به فضای زیبای شهر و... در اختیار توریستان تور دبی قرار می دهند مه در این اتاق ها احساس آرامش کنند.هتل لوتوس دانتون دبی دارای خدماتی نظیر رستوران با انواع غذاهای بین المللی و سالاد برای شما عزیزان سرو می کنند و لابی، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، استخر، مرکز تناسب اندام با تجهیزات قلبی و عروقی و پارکینگ خصوصی برای خرید با مارک های معروف وجود دارد. هتل لوتوس از تاریخ 12 نوامبر 2008 آماده استقبال از مسافران تور دبی است.

وب سایت رسمی هتل لوتوس دانتون دبی: www.lotusdowntownmetro.com

Lotus-Downtown-Hotel-Dubai2.jpg

Lotus-Downtown-Hotel-Dubai1.jpg

Lotus-Downtown-Hotel-Dubai5.jpg

Lotus-Downtown-Hotel-Dubai7.jpg

Lotus-Downtown-Hotel-Dubai6.jpg


هتل ریجنت پالاس دبی

 

Regent-Palace-Hotel.jpg

 این هتل لوکس 4 ستاره در برجمان و 100 متری ایستگاه مترو خالد بن ولید قرار دارد.از هتل تا باشگاه گلف 15 دقیقه فاصله دارد. از .هتل ریجنت پالاس 11 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی دبی و تا مرکز شهر 5 کیلومتر فاصله دارد.این منطقه به مراکز خرید زارا، پرادا، باربری بسیار نزدیک است.هتل ریجنت پالاس دبی از تاریخ 11 آوریل 2007 آماده پذیرایی از گردشگران تور دبی است.

 

امکانات اتاق ها

 

این هتل زیبا 144 اتاق دارد و تمام اتاق ها مدرن در رنگ های گرم تزئین شده و از ویژگی های پنجره های بزرگ با پرده های کامل است. تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر تلویزیون، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع و... است.

 

Regent-Palace-Hotel1.jpg 

Regent-Palace-Hotel2.jpg

امکانات هتل ریجنت پالاس دبی

 

یک استخر پشت بام، جکوزی و مرکز تناسب اندام مجهز تردمیل، بیلیارد، رستوران، اتاق جلسه و...

در قسمت شرق شهر غذاهای دریایی بازار برای ناهار و شام باز است و تخصص در غذاهای آسیایی، همه از محصولات تازه محلی طبخ شده است. موسیقی زنده و جلسات کارائوکه در کافه راکی ​​برجسته است.

 

Regent-Palace-Hotel3.jpg

 

Regent-Palace-Hotel4.jpg

هتل تایم اوک دبی

taimook.jpg

هتل تایم اوک دبی 4 ستاره در دبی واقع شده است. این هتل زیبا  تا مجتمع تجاری امارات مال 5 دقیقه با خودرو فاصله دارد.هتل تایم اوک دارای اتاق های زیبا که تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر بالکن، تلویزیون صفحه تخت، سیستم سرمایشی گرمایشی و چای ساز می باشد مسافران تور دبی در این هتل احساس آرامش می کنند.این هتل زیبا دارای 4 رستوران می باشد که در آن انواع غذاهای خاورمیانه ای و مدیترانه ای را برای مسافران تور دبی سرو می کنند.

taimook2.jpg

taimook1.jpg

taimook3.jpg

امکانات هتل تایم اوک دبی:

استخر Waves و عرشه افتاب،امکانات باربیکیو، استخر روباز،باغ، تراس، زمین گلف، تنیس روی میز، مرکز فیتنس، ماساژ،پارکینگ، سرویس بلیط، نگهداری چمدان ها،سرویس نگهداری از کودک، اتاق جلسه، مرکز تجارت، سالن زیبایی، امکانات اتاق VIP و... 

taimook5.jpg 

taimook4.jpg

جهت خرید تور دبیبا شماره 41954 -021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید

هتل فرست سنترال دبی

auris-first-central3.jpg

هتل فرست سنترال دبی 4 ستاره در منطقه شیخ زائد دبی قرار دارد.نام قبلی این هتل AURIS FIRST CENTRAL SUITES فعالیت میکرده است.از نظر موقعیت مکانی این هتل به ایستگاه های اتوبوس و مترو دبی اینترنت سیتی نزدیک است و تا مرکز شهر دبی حدود 19 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 30 کیلومتر فاصله دارد.این هتل تا مرکز خرید امارات و مارینا پنج کیلومتر فاصله دارد.سرویس دهی این هتل زیبا بصورت HB می‌باشد.

auris-first-central1.jpg

هتل های BYBLOS HOTEL، AURIS METRO CENTRAL HOTEL APARTMENTS، YASSAT GLORIA HOTEL APARTMENTS و BOUTIQUE 7 HOTEL AND SUITES در مجاورت قرار  دارند.گردشگران تور دبی با انتخاب این هتل خاطره خوبی را در ذهن خود حک می کنند.

امکانات اتاق ها:

auris-first-central.jpg

هتل فرست سنترال از 524 اتاق (سوئیت کلاسیک استودیو، کلاسیک، اجرایی استودیو و اجرایی) و سوئیت تشکیل شده که تمامی اتاق های این هتل دارای تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، صندوق امانات، تلفن، حمام اختصاصی، سشوار و اینترنت هستند.

auris-first-central5.jpg

auris-first-central6.jpg

امکانات هتل فرست سنترال دبی:

رستوران  PANORAMIC RESTAURANT( در طبقه 30 ام هتل قرار دارد و با چشم انداز پاناروما از شهر دبی)و  MANINO DELI CAFÉ،کافه،استخر، بدنسازی و...

auris-first-central7.jpg

auris-first-central4.jpg

تور دبی به گردشگرانی که به دنبال هتلی لوکس را پیشنهاد میکنیم.

 

مطالب مرتبط:                       

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

 تور دبی نوروز 97 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.