تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

نمایشگاه صنایع هوایی ایران

مراسم رسمی هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران ساعت 10 صبح سه شنبه 27 آبان در مرکز همایشهای بین المللی جزیره کیش با حضور مقامات ارشد کشوری ، لشکری ، مدیرعامل و مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش، مدیران عامل سازمان ها و کمپانی های مهم داخلی و خارجی  تور کیش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سامان منطقه آزاد کیش، رییس سازمان هواپیمایی کشور در این کنگره برگزاری هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی کشور را همت صنعتگران در دامنه هوانوردی دانست.


جهانگیریان با اشاره به تاثیرات صنعت هوانوردی در برپایی اشتغال و همچنین ارزش افزوده هر فرصت شغلی در صنایع هوایی در هر کشور، برنامه ریزی برای گسترش این تقسیم را از آنگونه کوشش های سازمان هوایی کشور دانست.


وی تحریم های یک جانبه و غیرقانونی و موانع درونی را دلیل کمبود ناوگان مناسب هوایی در کشور دانست و گفت: سازمان هواپیمایی کشور امکان ورود هواپیما و تملک آن را بوسیله هر شخص حقیقی و حقوقی بدون دربایستن به پروانه و با رعایت ضوابط برپایی کرده است.


معاون وزیر راه و شهرسازی انجام این پروازها را با صدور مجوزهای فنی امکان پذیر دانست و از سرمایه گذاران خواست سرمایه های خود را وارد این گستره کنند.


جهانگیریان با اشاره به اینکه ایران از نخستین امضاکنندگان پیمان شیکاگو و تلاشگر درجهت برگزاری پروازهای ایمن است افزود: باوجود این موضوع کشورهای غربی با تحریم صنایع هوایی غیرنظامی مفاد پیمان شیکاگو را نقض کردند.


وی با اشاره به اینکه با ناامن شدن کریدورهای منطقه در ماه های پسین و افزایش پروازها در فضای امن ایران گفت: کشورهایی که در حال به کارگیری فضای هوایی امن ایران هستند از ارایه خدمات به صنایع هوایی ما پرهیز می کنند.


جهانگیریان برگزاری نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران را تلاش متفکران و فعالان صنایع هوایی داخلی علیرغم تحریم بیان کرد و افزود: با وجود تحریم ما کماکان به گسترش صنعت هوایی خویش پیوستگی داده ایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.