تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

غرفه شرکت هواپیمایی کیش

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزادکیش، در هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی ایران، شرکت کیش ایر دربخش ارائه تبلیغات گسترده واطلاع رسانی پسندیده پیش از نمایشگاه ودرزمان برگزاری نمایشگاه ، اطلاع رسانی داخلی پروازها ، برگزاری مسابقات و تعبیه کافی شاپ هوایی درهواپیمای MD زمینگیر شده به عنوان اولین غرفه برتر در بخش خطوط هوایی و ایرلاین های داخلی معرفی شد.در این نمایشگاه بیش از 100 شرکت داخلی و خارجی از کشورهای عمان، ایتالیا ، فرانسه ، سوئد ،چین، ژاپن ، روسیه و اکراین محصولات خود را به نمایش گذاشتند.


همچنین این کمپانی ضمن به کارگیری دست موزه جدید آگاهی رسانی نسبت به شناسایی سیستم جدید رزرواسیون خویش با عنوان VRS و تارنما جدید کمپانی با رویکرد تجارت الکترونیک (ECOMERS ) دراین نمایشگاه اقدام کرد.


برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با وظایف مهمانداران و مسافران تور کیش در شرایط بحرانی پرواز از دیگر برنامه های اجراشده بدست غرفه کیش ایر درنمایشگاه هوایی بود که مورد پیشباز خوب بازدید کنندگان و مهمانان خارجی تور کیش  نمایشگاه پیمان گرفت.


همچنین تعبیه موتور هواپیما در کانتر مهندسی و تعمیرات برای ادب آموختگان صنعت هوایی، نمایش کترینگ ارائه شده در پرواز و حضور سرآشپز و خبره تغذیه برای پذیرش به سوالات بازدید کنندگان وبرگزاری برنامه های گوناگون ویژه کودکان با استفاده از المان های هواپیمایی و برپایی مسابقه ویژه بازدیدکنندگان از اقدامات شرکت هواپیمایی کیش دراین نمایشگاه بود.


گفتنی است حضور شرکت هواپیمایی مذهب در هفتمین نمایشگاه هوایی و هوانوردی منتج به سپریدن مذاکراه با 45 شرکت ایرانی و خارجی در گستره های مختلف فنی، بازرگانی، کترینگ، مطبوعات و تبلیغات شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.