تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

بیمارستان کیش

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور لوح و نشان برتر ملی گردشگری سلامت را به پاس همکاری و فعالیت در حوزه گردشگری سلامت به دکتر محمد خلخالی رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش اهداء کرد.

این نشان به دلیل استفاده از ظرفیت و پتانسیل ها در بهبود و سلامت گردشگران خارجی و داخلی، تعامل با کشورهای هدف، آژانس های گردشگری تور کیش  سلامت، ارتقاء تجهیزات و نیروی انسانی در بیمارستان کیش اهدا شد.

کاهش نرخ بلیط کیش -تهران

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش گفت: در جهت تحقق رونق بیشتر گردشگری کیش و با دستور دکتر انصاری لاری نرخ بلیت رفت و برگشت پروازهای کیش ایر در مسیر کیش – تهران – کیش از 530 هزار تومان به 451 هزار تومان کاهش یافت.


وی با بیان اینکه 40 درصد از صندلی های این ایرلاین قیمت تور کیش  تا پایان هفته آینده، در راستای تثبیت قیمت ها و افزایش عرضه بلیت، از چارتر کنندگان پس گرفته می شود افزود: کاهش نرخ بلیت در این مسیر که پر ترددترین مسیر هواپیمایی جزیره کیش است، با هدف رونق کیش و ارایه تسهیلات سفر برای گردشگران به این منطقه با حمایت های سازمان منطقه آزاد کیش کاهش یافته و این کاهش از 13 آبان ماه جاری اعمال می شود که تا پایان سال تحت هیچ شرایطی افزایش نخواهد یافت.


مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش گفت: نرخ اعلام شده در ایام شلوغی نیز بدون تغییر خواهد بود تا با ایجاد رقابت بین ایرلاین ها از افزایش قیمت پروازها جلوگیری شود، ضمن اینکه این کاهش نرخ تاثیری در کیفیت خدمات این شرکت هواپیمایی نخواهد داشت.


کاپیتان جدیدی همچنین از ارائه تخفیف به شهروندان با ارائه کارت کیشوندی خبر داد و افزود: شهروندان جزیره کیش دارای کارت کیشوندی چنانچه 72 ساعت قبل از زمان پرواز با مراجعه به دفاتر هواپیمایی کیش نسبت به خرید بلیت در مسیر کیش – تهران یا بالعکس اقدام کنند، می توانند بلیت رفت و رزرو تور کیش  برگشت کیش- تهران را با تخفیف دریافت کنند که این نرخ با تخفیف کیشوندی 418 هزار تومان است. 


گفتنی است شرکت هواپیمایی کیش متعلق به سازمان منطقه آزاد کیش، در حال حاضر دارای 14 فروند هواپیما شامل دو فروند ایرباس 321، دو فروند ایرباس320، هفت فروند هواپیمای MD و سه فروند هواپیمای فوکر 100 است.

عمل زیبایی دو گردشگر خارجی در بیمارستان کیش

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌ الملل سازمان آزادگاه کیش، دکتر محمد خلخالی، مسئول بیمارستان کیش گفت: روز ماضی یک توریست 24 ساله لهستانی در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی مذهب تحت عمل جراحی زیبایی بینی و لیفتینگ چهره قرار گرفت.


وی افزود: این گردشگر امروز از بیمارستان آیین مرخص شد و الی 10 روز  تور کیش دیگر برای گذراندن دوران نقاهت و بهبودی کامل در جزیره کیش به سر می‌برد.


خلخالی پیوستگی داد: امروز نیز در این بیمارستان برای یک گردشگر آلمانی 45 ساله، عمل کاشت مو سپریدن شد.


وی توانمندی پزشکان ایرانی، امکانات خوب بیمارستان کیش، ارزان بودن عمل جراحی زیبایی در مملکت به نسبت کشورهای خارجی، عدم نیاز به روادید و شرایط مساعد آب و هوایی جزیره را از مزایای سپریدن جراحی زیبایی در کیش خواند.


رئیس بیمارستان دین درباره سپریدن عمل جراحی برای گردشگران قیمت تور کیش  سلامت عنوان کرد: تاکنون بیماران متعددی از چند مملکت برای اتمام عمل جراحی و خدمات زیبایی همانند کاشت مو، جراحی بینی و تناسب اندام به این مریض خانه مراجعه کرده اند.


وی در پیوسته گفت: عمل‌های جراحی مشابهی که سابق بر این در بیمارستان اتمام شده از طریق سایت‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی اطلاع رسانی شده است؛ بسیاری از گردشگران بیگانه از این شبکه‌ها، اطلاعات پزشکی را در خصوص بیمارستان آیین کسب می‌کنند.

کیش برای جذب گردشگر نیازمند مزیت رقابتی است

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌ الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمد ابراهیم انصاری لاری در نشستی با نمایندگان انجمن سرمایه‌گذاران و شغل آفرینان مذهب به رسیدگی علل رکود اقتصادی و توریسم تور کیش  جزیره پرداخت.


اقتصاد آیین مستقل از فروش اراضی باشد


در این نشست، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برپایی کارگروهی برای معرفی مشکلات و گذرگاه کارها گفت: در خصوص کاهش هزینه‌ها و زمان برای صدور مجوزهای گوناگون نیز این کارگروه با رسیدگی موانع به تسریع و تسهیل امور کمک می‌کند.


انصاری لاری برپایی درآمدهای استوار برای دین را گرد از مهمترین اولویت‌های برنامه کاری خود برشمرد و افزود: اقتصاد مذهب باید مستقل از فروش زمین ها این ناحیه باشد؛ به همین منظور دو طرح درآمدزا در جهت استقامت اقتصادی ناحیه دلخواه داریم که پس از رسیدگی های اولیه درباره اجرای این طرح ها تصمیم‌گیری می‌شود.


خلاقیت، شرط لازم برای سرمایه‌گذاری در کیش


وی تاکید کرد: سرمایه‌گذاری‌ها در دین باید هدایت شده باشند. رزرو تور کیش در حال حاضر جزیره گنجایش سرمایه‌گذاری در دامنه مسکن را ندارد؛ در گویه صنعت نیز صرفا باید در دامنه صنایع های‌ تک، دانش بنیاد و نانو سعی کرد.


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد مذهب شرط لازم برای سرمایه‌گذاری در دین را خلاقیت و برپایی جاذبه‌های نوین برشمرد و گفت: جزیره آیین دربایستن به اتفاقات نو در توریسم دارد. امروز در تمامی شهرهای مملکت انواع هتل‌ها، بازارها و مراکز تفریحی وجود دارند و این امکانات مزیت رقابتی برای آیین نیست. برای اینکه توریست به مذهب جذب شود، باید تفریحات جذاب و نو آورانه داشته باشیم لغایت گردشگران در مقایسه با کشورهای اطراف، انگیزه‌ای برای سفر به کیش داشته باشند.


ضرورت ارتقای خدمات و کیفیت اجناس   


وی تصریح کرد: در عالم امروز گردشگران فقط به خاطر ارزانی، مقصد خود را برگزیدن نمی‌کنند، بلکه مزیت‌های دیگری نیز باره توجه است. در خصوص جزیره مذهب نیز تنها با کاهش خرج های سفر نمی‌توان گردشگر جذب کرد بلکه نیاز است ضمن ارتقای خدمات دهی و کیفیت کالاها، امکاناتی در مذهب برپایی شود که برای گردشگران جذاب باشد.


انصاری لاری رونق مجدد کیش را نیازمند یک همت  قیمت تور کیش جمعی دانست و افزود: همه کشورهایی که امروز در پهنه توریسم حرفی برای گفتن دارند یک بار خرج رشد خود را پرداخت کرده اند.


 وی توضیح داد: در جزیره دین هم بیچارگی است همه دست به دست هم دهند و با تفریق هزینه‌ها و قیمت‌ها از یک سو و افزایش کیفیت خدمات و اجناس از سوی سایر گردشگران را جذب کنند؛ در این چهره چه بسا در ماه‌های اول هوده زیادی هستی نداشته باشد اما ادامه این روند در بلند مدت رونق دایمی و فایده آوری برای جزیره مذهب به ارمغان می آید.


وی از مجلس سرمایه گذاران و شغل آفرینان کیش اراده برای ایجاد یک دگرگونی در جزیره کیش همه صنوف را به اتفاق کنند لغایت با تفریق خرج ها، ارتقای کیفیت خدمات و گونه ها و افزایش جاذبه‌های توریسم رونق را به آیین بازگردانند.


گفتنی است در این نشانیدن نمایندگان مجلس سرمایه گذاران وکاربهترین تور کیش  آفرینان دین درباره همراهی و مشارکت با مدیرعامل سازمان آزادگاه آیین در جهت حل مسائل و دشواری ها آیین اعلام آمادگی کردند.

رده بندی بازارهای کیش

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌ الملل سازمان آزادگاه کیش، محمد ابراهیم انصاری لاری  بهترین قیمت تور کیش در نشستی با هیات مدیره جامعه بازاریان مذهب درباره ساماندهی چگونگی بازارها گفت: یکتا از موارد ضروری در حل دشواری ها بازارها و اجاره‌ بهای غرفه‌ها، درجه‌ بندی بازارها، همانند هتل‌هاست.


وی در تشریح این اقدام افزود: نا بسامانی موجود در بازاها به ویژه در بحث بالا بودن اجاره بها موضوعی است که می‌توان با درجه‌ بندی آن را حل کرد؛ به این معنا که هر بازار با دریافت رتبه، برای اجاره‌ بهای غرفه‌ها کمینه و حداکثر قیمتی را بر پای بست، موقعیت و متراژ تعریف کند تا چگونگی بازارها ساماندهی شود.


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد آیین بر بایستگی برپایی کمیته‌ای برای درجه‌ بندی  تور کیش بازارها و تعیین کرایه بهای غرفه‌ها در جامعه بازاریان کیش تاکید کرد و گفت: در جریان انجام این کار بسیاری مسائل سایر که بازارها با آن درگیر هستند، حل و فصل می‌شود و این اقدام، قدمی بزرگ در ساماندهی وضعیت کنونی بازارهای کیش است.


معرفی دین با طرح‌های نو


انصاری لاری احتیاج امروز آیین را اجرای رویدادها و پروژه‌های خلاقانه عنوان کرد و گفت: جزیره در گذشته به‌ واسطه امکاناتی باره توجه بود که امروزه در همه شهرها شاهد نمونه‌هایی متعلق به امکانات هستیم؛ بعد لازم است آیین را با طرح‌های نو به مردم شناسایی کنیم.


انصاری لاری پیوسته داد: بسیاری از ظرفیت‌های آیین به ویژه پتانسیل‌های طبیعی منطقه نا دیده گرفته شده و این دسته خصوصی است که باید به سرمایه‌ گذاری خلاقانه بیندیشد. آیین امروز دربایستن به سرمایه‌ گذاری های تکراری ندارد؛ لازمه توسعه آیین اجرای پروژه‌ها و ارائه طرح‌ها و خدمات مدرن است. سازمان آزادگاه آیین به عنوان ارگان حاکمیتی می‌تواند پایین ساخت‌های مورد نظر تقسیم خصوصی را در حوزه‌های مختلف فراهم کند ولی طرح و اجرای پروژهای نو آورانه در دست تقسیم خصوصی است.


نمایشگاه‌ها و همایش‌ها؛ مسیر جذب گردشگر


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد دین با تاکید بر اهمیت گردشگری روی دادی-تدوین سالنامه سالیانه روی دادهای جذاب فرهنگی-هنری-علمی-آموزشی-اقتصادی را بایسته دانست. به گفته انصاری لاری این رویداها می تواند هر هفته جمع کثیری را به این منطقه جذب کند لغایت کل لایه‌های شغلی مذهب از عواید آن منتفع شوند.


وی جذب توریست به جزیره را تابع عوامل متعددی برشمرد که بعضی از آنها در گزین کردن سازمان منطقه آزاد آیین است و تلاش شده این عوامل بر پای بست، تقاضا دسته خصوصی مهار و هدایت شود.


ایجاد رضایت‌مندی در ذهن گردشگران وظیفه تقسیم خصوصی است


مدیرعامل سازمان آزادگاه آیین تفریق 20 درصدی نرخ بلیت کیش ایر، قیمت تور کیش  برگزیدن عمده پروازهای این ایرلاین به گذرگاه کیش، سه ساله کردن مجوزهای اقتصادی، کاهش خرج و تسهیل شرایط صدور پروانه‌ها و مجوزهای حوزه شهری را از آنگونه برنامه‌های اجرا شده سازمان برای توسعه سوداگری در جزیره و جذب توریست خواند و تاکید کرد: در این مسیر بهره بخش خصوصی هم در جذب گردشگر نباید نادیده گرفته شود چرا که برپایی رضایت‌مندی و اطمینان در ذهن گردشگران وظیفه بخش خصوصی است. اینکه گردشگران از خرید خویش و خدماتی که اخذ می‌کنند خوشنود باشند و نسبت به کیفیت و بها کالا یا خدمات ارائه شده مطمئن باشند، عواملی است که در دست دسته خصوصی است.


وی همچنین پیشنهاد برپایی کد رهگیری برای شفاف‌ سازی برخی عملکردها از دسته وضعیت املاک را مطرح کرد که جلوی بعضی سوء استفاده‌ها را می‌گیرد.


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این نشست پافشاری کرد: دین را نباید نه با گذشته و نه با کشورهای گوشه ها-کناره ها سنجش کرد؛ بلکه باید با رسیدگی وضعیت موجود، با راه‌ کارهای اقتباس از الگوهای کامیاب در مناطق پیشرو، در کیش عمل کنیم.


وی از جامعه بازاریان مذهب خواست همکار و به اتفاق سازمان آزادگاه کیش در اجرای طرح‌ها باشند و در فرایند اجرایی راهکارهایی که ارائه می‌دهند تعقیب های لازم را به عمل آورند.


انصاری لاری همچنین در حاشیه این نشست درباره حل مشکلات ستاد جشنواره‌ها و رفع موانع احداث گردآور اداری آموزشی جامعه بازاریان کیش دستور تعقیب سوژه را صادر کرد.


توسعه زیر ساخت‌های بندری، ایجاد بعضی ذیل ساخت‌های لازم برای قیمت تور کیش حضور مجدد بعضی فعالان اقتصادی در کیش، توسعه توریسم ورزشی و راه‌ اندازی باشگاه سوارکاری کیش، برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه‌های مشتری مداری در اصناف گوناگون و پروا جدی به برگزاری رویدادهای مناسبتی و علمی در قالب همایش‌ها و نمایشگاه‌ها از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.