تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

افتتاح نمایشگاه هرمز هلث

به گزارش روابط‌عمومی و امور‌ بین‌ الملل‌ سازمان منطقه آزاد‌ کیش، چهارمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و توریسم درمانی هرمز هلث با حضور سعید پورعلی، قیم معاونت فرهنگی و اجتماعی قیمت تور کیش  سازمان منطقه‌ آزاد‌ کیش، دکتر رضانیا رییس مرکز توسعه سلامت جزیره، برگزار کنندگان نمایشگاه و مسئولان محلی در آیین افتتاح یافت.


در حاشیه این رویداد، قیم معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان ناحیه آزاد‌کیش در گفت و گو با خبرنگاران از گردشگری‌ سلامت به عنوان یگانه از محورهای اصلی گسترش توریسم در جزیره‌ دین نام برد و گفت: بحث گردشگری سلامت در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی‌کیش با پروا به تجهیزات و نیروی انسانی متخصص به طور جدی پیگیری می‌شود. برای فراهم‌ سازی اکوسیستم مناسب نیز در این منطقه، مراکز اقامتی و هتل‌های بیمارستانی حاضر می‌شود.


وی با بیان ‌اینکه احد از نقاط عطف کشور، بحث سامانه سلامت است اظهار داشت: ظرفیت‌های نکویی از جمله تخصص، دانش‌ روز، تاب چشم وهمچشمی با دیگر کشورها، مراکز دانشگاهی‌، نیروی متخصص و امکانات مناطق آزادی مانند کیش در کشور ما وجود دارد که زمینه‌های مناسبی برای تحقق گردشگری سلامت است.


پورعلی گفت: بازاریابی، اطلاع رسانی و‌ تبلیغات الزامات موفقیت توریسم سلامت است. ما در حوزه‌های تجهیزات پزشکی، آموزش، نو سازی و هتلینگ بیمارستان‌ها و تنوع تخصص‌های درمانی از آمادگی خوبی برای ورود به عرصه توریسم سلامت بهره‌مند هستیم.


وی ضمن اشاره به اینکه باید به تعاملات بین‌ المللی در توریسم سلامت تور کیش  پروا شود، گفت: ما در منطقه خاورمیانه با شرایط خاص خودش هستیم؛ یگانه از الزامات و نیازهای این منطقه، ارائه خدمات پزشکی با کیفیت است. اگر به این منطقه، مناطق آسیای میانه، قفقاز و شبه قاره هند را اضافه کنیم، ظرفیت‌های مضاعفی برپایی می‌شود. در ضمن از عقیده بها و نرخ‌گذاری در دامنه خدمات‌گردشگری سلامت، توانمندی چشم وهمچشمی با کشورهای پرکار در توریسم سلامت را داریم.


سرپرست معاونت فرهنگی‌ و‌ اجتماعی سازمان‌ منطقه‌ آزاد‌ کیش‌ در ادامه، وجود شرکت‌های دانش‌ بنیان، شهرک‌های دانشگاهی، ارائه خوب خدمات در حوزه هتلینگ، حمل‌ و‌ نقل، بازاریابی، پاسخ به هنگام و مناسب، ارائه خدمات‌کیفی و نرخ‌های پسندیده را بستر لازم برای جذب گردشگر‌ سلامت دانست.


وی درباره چهارمین نمایشگاه پزشکی هرمز هلث گفت: فرهنگ و تکنولوژی ایرانی یگانه از ویژگی‌های مهم این نمایشگاه است. گروه‌های مهندسی پزشکی با به کارگیری این فناورهای پیشرفته، ‌ساخت تجهیزات پزشکی را در کشور اتمام می‌دهند و بیمارستان‌های ما می‌توانند با اتکا به ظرفیت‌های درونی و نظام بهداشت و درمان، نیازهای خویش را مرتفع سازند. ما باید با حمایت‌های مالی‌‌، درخواست کننده محصولات شرکت‌های فرهنگ بنیان باشیم.


پورعلی پشتیبانی سازمان‌های بهداشت و‌ درمان، تامین اجتماعی و سامانه فن‌ آورانه حوزه پزشکی را از شرکت‌های تولید‌ کننده تجهیزات‌ پزشکی ضروری دانست و افزود: شرکت‌های تولید‌کننده ساز و برگ پزشکی برای پیوسته فعالیت خود نیازمند باز پرداخت نقدینگی از سوی بیمارستان‌های دولتی و خصوصی هستند الی گردش‌ مالی این شرکت‌ها مختل نشود؛ با این پشتیبانی تجهیزات پزشکی نیز به سایر کشورها صادر می‌شود.


پورعلی حضور مدیران و مسئولان مراکز درمانی درونی و بین المللی، دانشگاه‌های علوم پزشکی  تور کیش  و دانشجویان و رسانه ها را در پر بار‌تر شدن ‌این نمایشگاه در دوره‌های آینده مهم خواند.


چهارمین نمایشگاه بین‌ المللی‌تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و توریسم درمانی با حضور 30 نماینده از کمپانی های داخلی و بیگانه در فضایی به وسعت 3800 متر چهارگوش در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی دین لغایت 13 آذر پیوستگی دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.