تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

رده بندی بازارهای کیش

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌ الملل سازمان آزادگاه کیش، محمد ابراهیم انصاری لاری  بهترین قیمت تور کیش در نشستی با هیات مدیره جامعه بازاریان مذهب درباره ساماندهی چگونگی بازارها گفت: یکتا از موارد ضروری در حل دشواری ها بازارها و اجاره‌ بهای غرفه‌ها، درجه‌ بندی بازارها، همانند هتل‌هاست.


وی در تشریح این اقدام افزود: نا بسامانی موجود در بازاها به ویژه در بحث بالا بودن اجاره بها موضوعی است که می‌توان با درجه‌ بندی آن را حل کرد؛ به این معنا که هر بازار با دریافت رتبه، برای اجاره‌ بهای غرفه‌ها کمینه و حداکثر قیمتی را بر پای بست، موقعیت و متراژ تعریف کند تا چگونگی بازارها ساماندهی شود.


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد آیین بر بایستگی برپایی کمیته‌ای برای درجه‌ بندی  تور کیش بازارها و تعیین کرایه بهای غرفه‌ها در جامعه بازاریان کیش تاکید کرد و گفت: در جریان انجام این کار بسیاری مسائل سایر که بازارها با آن درگیر هستند، حل و فصل می‌شود و این اقدام، قدمی بزرگ در ساماندهی وضعیت کنونی بازارهای کیش است.


معرفی دین با طرح‌های نو


انصاری لاری احتیاج امروز آیین را اجرای رویدادها و پروژه‌های خلاقانه عنوان کرد و گفت: جزیره در گذشته به‌ واسطه امکاناتی باره توجه بود که امروزه در همه شهرها شاهد نمونه‌هایی متعلق به امکانات هستیم؛ بعد لازم است آیین را با طرح‌های نو به مردم شناسایی کنیم.


انصاری لاری پیوسته داد: بسیاری از ظرفیت‌های آیین به ویژه پتانسیل‌های طبیعی منطقه نا دیده گرفته شده و این دسته خصوصی است که باید به سرمایه‌ گذاری خلاقانه بیندیشد. آیین امروز دربایستن به سرمایه‌ گذاری های تکراری ندارد؛ لازمه توسعه آیین اجرای پروژه‌ها و ارائه طرح‌ها و خدمات مدرن است. سازمان آزادگاه آیین به عنوان ارگان حاکمیتی می‌تواند پایین ساخت‌های مورد نظر تقسیم خصوصی را در حوزه‌های مختلف فراهم کند ولی طرح و اجرای پروژهای نو آورانه در دست تقسیم خصوصی است.


نمایشگاه‌ها و همایش‌ها؛ مسیر جذب گردشگر


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد دین با تاکید بر اهمیت گردشگری روی دادی-تدوین سالنامه سالیانه روی دادهای جذاب فرهنگی-هنری-علمی-آموزشی-اقتصادی را بایسته دانست. به گفته انصاری لاری این رویداها می تواند هر هفته جمع کثیری را به این منطقه جذب کند لغایت کل لایه‌های شغلی مذهب از عواید آن منتفع شوند.


وی جذب توریست به جزیره را تابع عوامل متعددی برشمرد که بعضی از آنها در گزین کردن سازمان منطقه آزاد آیین است و تلاش شده این عوامل بر پای بست، تقاضا دسته خصوصی مهار و هدایت شود.


ایجاد رضایت‌مندی در ذهن گردشگران وظیفه تقسیم خصوصی است


مدیرعامل سازمان آزادگاه آیین تفریق 20 درصدی نرخ بلیت کیش ایر، قیمت تور کیش  برگزیدن عمده پروازهای این ایرلاین به گذرگاه کیش، سه ساله کردن مجوزهای اقتصادی، کاهش خرج و تسهیل شرایط صدور پروانه‌ها و مجوزهای حوزه شهری را از آنگونه برنامه‌های اجرا شده سازمان برای توسعه سوداگری در جزیره و جذب توریست خواند و تاکید کرد: در این مسیر بهره بخش خصوصی هم در جذب گردشگر نباید نادیده گرفته شود چرا که برپایی رضایت‌مندی و اطمینان در ذهن گردشگران وظیفه بخش خصوصی است. اینکه گردشگران از خرید خویش و خدماتی که اخذ می‌کنند خوشنود باشند و نسبت به کیفیت و بها کالا یا خدمات ارائه شده مطمئن باشند، عواملی است که در دست دسته خصوصی است.


وی همچنین پیشنهاد برپایی کد رهگیری برای شفاف‌ سازی برخی عملکردها از دسته وضعیت املاک را مطرح کرد که جلوی بعضی سوء استفاده‌ها را می‌گیرد.


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این نشست پافشاری کرد: دین را نباید نه با گذشته و نه با کشورهای گوشه ها-کناره ها سنجش کرد؛ بلکه باید با رسیدگی وضعیت موجود، با راه‌ کارهای اقتباس از الگوهای کامیاب در مناطق پیشرو، در کیش عمل کنیم.


وی از جامعه بازاریان مذهب خواست همکار و به اتفاق سازمان آزادگاه کیش در اجرای طرح‌ها باشند و در فرایند اجرایی راهکارهایی که ارائه می‌دهند تعقیب های لازم را به عمل آورند.


انصاری لاری همچنین در حاشیه این نشست درباره حل مشکلات ستاد جشنواره‌ها و رفع موانع احداث گردآور اداری آموزشی جامعه بازاریان کیش دستور تعقیب سوژه را صادر کرد.


توسعه زیر ساخت‌های بندری، ایجاد بعضی ذیل ساخت‌های لازم برای قیمت تور کیش حضور مجدد بعضی فعالان اقتصادی در کیش، توسعه توریسم ورزشی و راه‌ اندازی باشگاه سوارکاری کیش، برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه‌های مشتری مداری در اصناف گوناگون و پروا جدی به برگزاری رویدادهای مناسبتی و علمی در قالب همایش‌ها و نمایشگاه‌ها از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.