تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

عمل زیبایی دو گردشگر خارجی در بیمارستان کیش

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌ الملل سازمان آزادگاه کیش، دکتر محمد خلخالی، مسئول بیمارستان کیش گفت: روز ماضی یک توریست 24 ساله لهستانی در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی مذهب تحت عمل جراحی زیبایی بینی و لیفتینگ چهره قرار گرفت.


وی افزود: این گردشگر امروز از بیمارستان آیین مرخص شد و الی 10 روز  تور کیش دیگر برای گذراندن دوران نقاهت و بهبودی کامل در جزیره کیش به سر می‌برد.


خلخالی پیوستگی داد: امروز نیز در این بیمارستان برای یک گردشگر آلمانی 45 ساله، عمل کاشت مو سپریدن شد.


وی توانمندی پزشکان ایرانی، امکانات خوب بیمارستان کیش، ارزان بودن عمل جراحی زیبایی در مملکت به نسبت کشورهای خارجی، عدم نیاز به روادید و شرایط مساعد آب و هوایی جزیره را از مزایای سپریدن جراحی زیبایی در کیش خواند.


رئیس بیمارستان دین درباره سپریدن عمل جراحی برای گردشگران قیمت تور کیش  سلامت عنوان کرد: تاکنون بیماران متعددی از چند مملکت برای اتمام عمل جراحی و خدمات زیبایی همانند کاشت مو، جراحی بینی و تناسب اندام به این مریض خانه مراجعه کرده اند.


وی در پیوسته گفت: عمل‌های جراحی مشابهی که سابق بر این در بیمارستان اتمام شده از طریق سایت‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی اطلاع رسانی شده است؛ بسیاری از گردشگران بیگانه از این شبکه‌ها، اطلاعات پزشکی را در خصوص بیمارستان آیین کسب می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.