تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

جاذبه های گردشگری کیش

مکان های دیدنی کیش

مکان های تاریخی کیش

حریره، پایاب و کاریز از جاذبه های تاریخی است.حریره یک شهر ویرانه است که مربوط به دوران قیاصره که نام آن برگرفته از نام بانوی که ملکه آن شهر بوده است.بخشی از کاخ که مربوط به بانو حریره بود بازسازی شده است.مهمترین ابنیه کشف شده در این مجموعه عمارت اعیانی، حمام، آب انبار، قنات و بقایا مسجد جامع حریره می باشند.

abanbar.jpg

harireh2.jpg

مکان های گردشگری کیش

جزیره کیش به دلیل ماهیت گردشگری خود طی سال های اخیر مورد توجه گردشگران تور کیش قرار گرفته است.علاوه بر آثار تاریخی، پارک های ساحلی و تفریحی پارک آبی اوشن، پارک هنر، پارک ساحل مرجانی، ساحل ماسه ای – مرجانی، باغ وحش، آکواریوم، باغ پرندگان کیش، دلفیناریوم، شهر زیرزمینی کاریز، کلبه هور، کشتی های تفریحی، کشتی یونانی ( در سال 1345نزدیک روستای باغو به گل نشست) از جاذبه های دیگر تور کیش می باشد.امکانات سوارکاری، پیست دوچرخه سواری، کارتینگ، جت اسکی، پاراسل و ...از دیگر امکانات کیش است که در اختیار گردشگران تور کیش قرار می دهد.

جزیره کیش به عنوان 4مین مقصد گردشگری در جنوب غرب آسیا از سوی سازمان گردشگری اعلام شده است. وجود مکان های گردشگری تفریحی و فضاهای زیبا جزیره کیش بوده و چشم‌انداز بسیار زیبای دریای هرمز علت این امراست.

BAGHPARANDEGAN1.jpg

kariz10.jpg


جاذبه های گردشگری کیش

کیش یک جزیره کوچک است اما دارای جاذبه های توریستی متعدد است.کشتی یونانی سر به سر از یک محموله کشتی بخار Koula F در سال 1934 در یک ساحل در جنوب غربی جزیره کیش قرار گرفته است. او در اصل یک کشتی انگلیسی امپراطوری لوله در اسکاتلند ساخته شده است.این کشتی در سال 1966 به گل نشسته و همه تلاش ها برای نجات این کشتی به شکست مواجه شده است. هنگامی که خدمه Koula F او را رها کرده و به آتش کشیده شده است و آنچه از آن باقی مانده هالک فولاد است.یکی دیگر از جاذبه های گردشگری قنات زیرزمینی یل شهر زیرزمینی نیز نامیده می شود که تا حدی برای گردشگران باز است. این موضوع مربوط به 1000 سال پیش برای حمل و نقل و تامین آب در سراسر بخش های مختلف این جزیره زیبا ساخته شده است. جاذبه های دیگر سواحل زیبا کیش که در بندان چشم با رنگ مایل به آبی و خط ساحلی طولانی که بسیاری از گردشگران تور کیش در فصل زمستان می باشد. آب ساحل بسیار روشن است و ماهی ها قابل دیدن می باشد و در تمام طول سال در دریا می توان شنا کرد.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 96 

تور کیش تیر 96 

تور کیش مرداد 96 

تور کیش شهریور 96

تور کیش پاییز 96 

تور کیش مهر 96 

تور کیش آبان 96

تور کیش آذر 96 

تور کیش نوروز 97 

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.