تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

کیش برای جذب گردشگر نیازمند مزیت رقابتی است

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌ الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمد ابراهیم انصاری لاری در نشستی با نمایندگان انجمن سرمایه‌گذاران و شغل آفرینان مذهب به رسیدگی علل رکود اقتصادی و توریسم تور کیش  جزیره پرداخت.


اقتصاد آیین مستقل از فروش اراضی باشد


در این نشست، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برپایی کارگروهی برای معرفی مشکلات و گذرگاه کارها گفت: در خصوص کاهش هزینه‌ها و زمان برای صدور مجوزهای گوناگون نیز این کارگروه با رسیدگی موانع به تسریع و تسهیل امور کمک می‌کند.


انصاری لاری برپایی درآمدهای استوار برای دین را گرد از مهمترین اولویت‌های برنامه کاری خود برشمرد و افزود: اقتصاد مذهب باید مستقل از فروش زمین ها این ناحیه باشد؛ به همین منظور دو طرح درآمدزا در جهت استقامت اقتصادی ناحیه دلخواه داریم که پس از رسیدگی های اولیه درباره اجرای این طرح ها تصمیم‌گیری می‌شود.


خلاقیت، شرط لازم برای سرمایه‌گذاری در کیش


وی تاکید کرد: سرمایه‌گذاری‌ها در دین باید هدایت شده باشند. رزرو تور کیش در حال حاضر جزیره گنجایش سرمایه‌گذاری در دامنه مسکن را ندارد؛ در گویه صنعت نیز صرفا باید در دامنه صنایع های‌ تک، دانش بنیاد و نانو سعی کرد.


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد مذهب شرط لازم برای سرمایه‌گذاری در دین را خلاقیت و برپایی جاذبه‌های نوین برشمرد و گفت: جزیره آیین دربایستن به اتفاقات نو در توریسم دارد. امروز در تمامی شهرهای مملکت انواع هتل‌ها، بازارها و مراکز تفریحی وجود دارند و این امکانات مزیت رقابتی برای آیین نیست. برای اینکه توریست به مذهب جذب شود، باید تفریحات جذاب و نو آورانه داشته باشیم لغایت گردشگران در مقایسه با کشورهای اطراف، انگیزه‌ای برای سفر به کیش داشته باشند.


ضرورت ارتقای خدمات و کیفیت اجناس   


وی تصریح کرد: در عالم امروز گردشگران فقط به خاطر ارزانی، مقصد خود را برگزیدن نمی‌کنند، بلکه مزیت‌های دیگری نیز باره توجه است. در خصوص جزیره مذهب نیز تنها با کاهش خرج های سفر نمی‌توان گردشگر جذب کرد بلکه نیاز است ضمن ارتقای خدمات دهی و کیفیت کالاها، امکاناتی در مذهب برپایی شود که برای گردشگران جذاب باشد.


انصاری لاری رونق مجدد کیش را نیازمند یک همت  قیمت تور کیش جمعی دانست و افزود: همه کشورهایی که امروز در پهنه توریسم حرفی برای گفتن دارند یک بار خرج رشد خود را پرداخت کرده اند.


 وی توضیح داد: در جزیره دین هم بیچارگی است همه دست به دست هم دهند و با تفریق هزینه‌ها و قیمت‌ها از یک سو و افزایش کیفیت خدمات و اجناس از سوی سایر گردشگران را جذب کنند؛ در این چهره چه بسا در ماه‌های اول هوده زیادی هستی نداشته باشد اما ادامه این روند در بلند مدت رونق دایمی و فایده آوری برای جزیره مذهب به ارمغان می آید.


وی از مجلس سرمایه گذاران و شغل آفرینان کیش اراده برای ایجاد یک دگرگونی در جزیره کیش همه صنوف را به اتفاق کنند لغایت با تفریق خرج ها، ارتقای کیفیت خدمات و گونه ها و افزایش جاذبه‌های توریسم رونق را به آیین بازگردانند.


گفتنی است در این نشانیدن نمایندگان مجلس سرمایه گذاران وکاربهترین تور کیش  آفرینان دین درباره همراهی و مشارکت با مدیرعامل سازمان آزادگاه آیین در جهت حل مسائل و دشواری ها آیین اعلام آمادگی کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.