تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

جاذبه های گردشگری کیش

شهربازی کیش

شهربازی کیش در زمینی به مساحت 3 هکتار در سال 1378 در کناره زیبای کیش قرار دارد.این مجموعه یکی از مجهزترین مراکز تفریحی در سطح کشور است و یکی از مکان های دیدنی کیش برای گردشگران تور کیش است.شهربازی کیش دارای خدماتی شامل سرویس های بهداشتی، رستوران و فضای سبز در اختیار گردشگران تور کیش قرار می دهند. انواع دستگاه های تفریحی مدرن ایرانی و خارجی در اختیار متقاضیان قرار دارد و دارای بازی های همچون رولرکاستر هوایی، رولرکاستر آبی، سفینه، سورتمه، رنجر، چرخ وفلک، تاب بچه، ماشین ضربتی آبی، ماشین برقی ضربتی، سینما2000، قطار لاستیکی، سیمیلاتور، آبشار، رودخانه وحشی و... است.

 

 

مجموعه آوای خلیج فارس کیش

مجموعه آوای خلیج فارس کیش در زمینی به مساحت 20 هزار مترمربع با 1400 مترمربع اسکله تفریحی در سال 1393 بنا شده است.این مجموعه جز بزرگترین آب نمای موزیکال خاورمیانه  می باشد که در شمال شرقی کناره زیبا کیش قرار دارد.ای آب نما زیبا در نزدکی اسکله تفریحی قرار دارد.اطراف این آب نما استخرهای بزرگ با فضای سبز قرار دارد.مسافران تور کیش می توانند از این مکان زیبا بازدید کنند.

این مجموعه دارای سالن کنسرت با ظرفیت 3000 نفر، سالن چند منظوره، سالن سینا، سالن تئاتر، سالن VIP، کارگاه دکور و لباس، اتاق گریم، رستوران ، مراکز تجاری و ... از جمله بخش های مختلف این جموعه است.

 

 

رویال راک کیش

رویال راک کیش مجموعه از صخره ها از جنس گرانیت در ابعاد بزرگ و کوچک است که این سایت در اسفندماه سال 1387 بعد از به گل نشستن بارج به وجود آمد.این مجموعه خیلی زود به یک زیستگاه ریبا برای آبزیان تبدیل شد.مسافران تور کیش می توانند از این سایت با عمق 12 متر می باشد و دارای انواع گونه های ماهی از جمله خفاش ماهیان، تن ماهیان، انواع سرخو، گیش، فرشته ماهی و... می باشد.این سایت در اسکله تابان قرار دارد.شما گردشگران تور کیش می توانید از این مکان زیبا بازدید کنید.

 

 

رالی خانواده کیش

طراحی و اجرای جشنواره رالی تور خانوادگی کیش بصورت سراسری از تمام نقاط ایران اسلامی به کناره زیبا کیش با طراحی ، مدیریت و هدایت معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش که با پیشباز خوب مردمی نسبت به سفر زمینی و با اتوموبیل در قالب تور گردشگری خانوادگی به نگین خلیج همیشه فارس ( کیش ) گردید وتحقق شعارهای جشنواره مبنی بر سفر ایمن با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را به گونه ای  رقم زد که حتی یک تصادف در کل زمان برگزاری جشنواره واقع نگردید و این رویداد بزرگ فرهنگی فتح بابی شد تا اکنون جشنواره نوروزی رالی تور خانوادگی کیش در مرحله طراحی و اجرا قرار گیرد . در راستای اعداف بزرگ و سیاست های کلان گردشگری کیش بعنوان بهشت خانواده در فصل بهار شده است و میزبان مسافران تور کیش میباشد.

سوار کاری کیش

سوار کاری در کیش در شمال کناره زیبای کیش در سال 1372 برای برگزاری مسابقالت بین المللی خلیج فارس تاسیس شد و تا سال 1374 وضعیت محوطه سازی و اصطبل های به کیفیت مورد نظر رسید.اسب سواری در کیش یکی از جاذبه های تفریحی برای مسافران تور کیش است.تور سوار کاری کیش در نزدیکی اسکله تفریحی قرار دارد.این باشگاه سوار کاری بیش از 50 راس اسب با نژادهای تربرد، دوخون، درهشوی است و این باشگه دارای یک درمانگاه که متخصصان آن از این اسب ها مراقبت های لازم را انجام می دهند. در حال حاضر، ساخت پیست کورس، احداث قسمتی از مانژ صحرایی برای گشت آزاد، فضای سبز و ساخت جایگاه های لازم سبب شده است که این باشگاه قابلیت میزبانی مسابقات اسب دوانی کشوری را داشته باشد.در اواخر سال 1376، چهل دوره مسابقه بزرگ کورس برای اولین بار در جزیره کیش اجرا شد.گردشگران تور کیش می توانند از این باشگاه استفاده کنند.

 

غواصی کیش

 

 gavasi-kish3.jpg

این جزیره بیضی شکل با مساحت 90 کیلومتر مربع و با طول 15  و عرض 7 کیلومتر ، در جنوب غربی بندر عباس و در میان آب های نیلگون خلیج فارس وقرار گرفته است. فاصله دریایی این جزیره تا بندر لنگه پنجاه مایل دریایی است . جزیره کیش از نظر محیط زیست طبیعی ، یکی از بکرترین مناطق خلیج فارس بوده و به جرأت می توان گفت که ریف های مرجانی شرق جزیره کیش از غنی ترین و زیباترین مناطق و مساعدترین سایت های غواصی در  کشورمان را در برگرفته است.

پوشش مرجانی این جزیره در سواحل شرقی آن واقع گردیده که هر ساله مورد بازدید گردشگران تور کیش قرار می گیرد. غواصی در جزیره کیش در تمامی طول سال امکان پذیر بوده و سایت های کم عمق این جزیر  برای غواصی تمامی افراد حتی اشخاص مبتدی بسیار مناسب است. همچنین وجود مراکز آموزشی و تفریحی غواصی در کیش این جزیره را تبدیل به قطب غواصی کشور نموده است.در زیر به معرفی سایت‌های مرجانی و مناسب غواصی در کیش اشاره کردیم.

بیگ کورال و ژوراسیک پارک کیش

gavasi-kish.jpg

از سایت‌های زیبای کناره کیش به سایت‌های بیگ کورال و ژوراسیک پارک اشاره کرد.این سایت در شرق جزیره کیش قرار گرفته است که عمق آن از 6 تا 8 متر و هنگام جزر کمتر از پنج متر می باشد.

از انواع ماهی ها می توان به : جراح، دختر ناخدا، هامور، جاش، ساردین، باراکودا، تن، اژدر ماهی، موری ایل، استون فیش، اسکورپیون، دلقک و ریف شارک و همچنین سفره ماهیان اشاره کرد. انواع لابستر و لاک پشتهای پوزه عقابی و پشت سبز ، همچنین مرجان های طبقاتی و مغزی و نیز بعضی اوقات انواعی از سافت کورال در این سایت غواصی دیده می شوند.

ساترن کرک کیش

gavasi-kish2.jpg

از مکانهای گردشگری کیش به سایت ساترن کرک با شکاف جنوبی می باشد و به دلیل دور بودن کمتر کسی از این سایت بازدید می کنند.آبزیان موجود در این سایت شامل باراکودا، بلک تیپ و خفاش ماهیان می شوند.

کلبه هور کیش

این سایت که در  غرب کناره کیش قرار دارد و مکانی برای هنگام وزش بادهای شرقی که غواصی در سواحل شرقی جزیره کیش را نامساعد می نماید می باشد.از طریق ساحل کوچک جنوبی آن و پرتگاه در غرب صخره امکان پذیر می باشد.آبزیان اینسایت عبارتند از هامور ، سرخو ، سنگسر ، انواع صدفها و لاکپشتها را نام برد.

کشتی یونانی کیش

این مکان که کمتر از سایتهای دیگر مورد توجه قرار گرفته است نیز از نقاط مساعد غواصی در جزیره کیش به هنگام وزش بادهای شرقی و نامساعد بودن سواحل شرق جزیره کیش می باشد.عمق آن 4 یا 5 متری آب است. ورود به سایت از طریق پله های تعبیه شده در پارک ساحلی مقابل کشتی قرار گرفته به آسانی با شنای بر سطح در عرض چند دقیقه می توان به زنجیر لنگر رسید.

سایت سمبارون کیش

gavasi-kish1.jpg

این سایت زیبا و نهفته که در غرب کناره کیش و بین جزیره کیش و هندورابی قرار گرفته است نیز از زیبا ترین ریفهای مرجانی اطراف کیش می باشد که در صورت مساعد بودن اوضاع جوی و دسترسی به این نقطه، شما می توانید از زیبا ترین لحظات غواصی خویش در خلیج فارس لذت ببرید. دسترسی به سایت سمبارون از طریق اجاره روزانه قایق از بندرگاه کیش و همچنین به هنگام بازگشت از هندورابی امکان پذیر است. فاصله سمبارون تا کیش ۱۰ و تا هندورابی ۷ کیلومتر می باشد.

مطالب مرتبط:

 تور کیش خرداد 96    

تور کیش تابستان 96 

تور کیش تیر 96 

تور کیش مرداد 96 

تور کیش شهریور 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.